سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: قصد داریم بازیکنان جدید را امتحان و آنها را برای مرحله اصلی مسابقات قهرمانی آسیا آماده کنیم.

واکنش وحید شمسایی به پیروزی ۱۷ گله تیم ملی فوتسال مقابل مالدیو

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران از امروز یکشنبه کار خود را در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا و با دیدار برابر مالدیو آغاز کرد که در این بازی با نتیجه ۱۷ بر صفر ‏‬به پیروزی رسید.

در این مسابقه که از ساعت ۱۵:۳۰ و به میزبانی بیشکک قرقیزستان آغاز شد، حسین طیبی و سعید احمد عباسی (هر کدام ۴ بار)، سالار آقاپور، مسعود یوسف و حمزه کدخدائی (هر کدام دو گل) و مهدی کریمی، علیرضا رفیعی پور و محمدحسین درخشانی برای ایران گلزنی کردند.

وحید شمسایی سرمربی ایران در پایان این مسابقه در گفتگوی تلویزیونی حاضر شد و با کمک شهاب سفال منش دستیار خود به سئوالات خبرنگار پاسخ داد.

شمسایی در واکنش به اینکه به نظر می‌رسید مالدیو حریف ساده ای باشد و اینکه تصور می‌کند کدام تیم حریف سختی برای ایران بشود، گفت: برای هر سه تیم این گروه احترام قائل هستیم اما قرقیزستان میزبان است و یک مقدار نسبت به سایر تیم‌ها سخت‌تر است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره تقابل بعدی این تیم مقابل ترکمنستان یادآور شد: هنوز تیم ترکمنستان را ندیده‌ایم. آنها هم قابل احترام هستند.

شمسایی خاطرنشان کرد: آمده‌ایم - در مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا- تا بازیکنان جدید را امتحان و آنها را برای مرحله اصلیآماده کنیم چون تغییرات زیادی داشته‌ایم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.