پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد در ۱۳ نقطه سطح شهر، از جمله بوستان‌های پرمخاطب در حال برگزاری است.

پانزدهمین نمایشگاه قرآن مشهد در کدام نقاط شهر برگزار می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حجت مجیدی، دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه قران و عترت مشهد گفت: پس از دوسال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا، پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از روز گذشته ۲۱ فروردین‌ماه کار خود را برای نخستین مرتبه به صورت غیرمتمرکز در ۱۳ نقطه مشهد، از جمله بوستان‌های پرمخاطب سطح شهر آغاز کرده است. این نمایشگاه‌ که تا ۳۰ فروردین‌ماه، مصادف با ۱۷ رمضان ادامه خواهد داشت، هر روز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰ میزبان علاقه‌مندان به قرآن و عترت خواهد بود.

با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هرکدام از موسسات قرآنی مشهد غرفه خود را در یکی از بوستان‌های پرمخاطب، یا نقاط دیگر سطح شهر برپا کرده‌اند. بر این اساس مؤسسه «انوار المصطفی» در بوستان بخارایی، «دارالتحفیظ ابوطالب» در پارک حجاب، «سراج منیر وحی» در بوستان بهار خواجه ربیع، «اتحادیه قرآنی» در بوستان ارم، «اظهر الجمیل الاعلی» در بوستان گل آرا، «مؤسسه امام رضا(ع)» در بوستان نصرت و «مؤسسه چراغ راه جوانه‌های ایمان» در بوستان بانوان حضور خواهند داشت.

همچنین موسسات قرآنی «مکتب حضرت رقیه(س)» در بوستان کوهسنگی، «راه علی(ع)» در بوستان وفا، «علوم قرآنی صادقیه» در بوستان نیلوفر آبی، «درس‌هایی از نور» در بوستان ملت، «نوید رضوان نور» در آرامگاه فردوسی و «آیات» در تقاطع خیابان نواب و شارستان منطقه ثامن فعالیت خواهند کرد.

محورهای  ۱۰گانه‌ فعالیت نمایشگاه در مناطق مختلف مشهد، غرفه کودک و نوجوان، کتب مذهبی و قرآنی، مشاوره قرآنی و سبک زندگی، معرفی تشکل‌های قاریان، اساتید و حافظان، آثار نفیس و وقفیات قرآنی، عفاف و حجاب، فن‌آوری اطلاعات و نرم‌افزارهای قرآنی، اکران فیلم و مستند، کارگاه گفتمان‌سازی نخبگان فرهنگی و هنری و غرفه معرفی هیئات، کانون‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی مناطق شهر مشهد مجموع ساختار نمایشگاه قرآن را شکل خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.