۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 793719

محمد زکارنه که به دست نظامیان صهیونیست در یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری زخمی شده بود، به شهادت رسید.

شهادت جوان ۱۷ ساله فلسطینی در اردوگاه جنین

به گزارش قدس آنلاین، شهید محمد زکارنه روز گذشته بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در جنین که قصد دستگیری مادر و برادر شهید رعد زیدان حازم، عامل عملیات تل آویو را داشتند، به شدت مجروح شد.

محمد زکارنه تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ اما وضعیت جسمانی وی وخیم بود و صبح امروز در بیمارستان الرازی به شهادت رسید.

پیکر این شهید فلسطینی در میان تجمع مردم خشمگین از بیمارستان الرازی به بیمارستان دولتی شهید خلیل سلیمان منتقل شد تا مقدمات تشییع وی فراهم شود.

خبرگزاری یونیوز تصاویری از محمد زکارنه جوان ۱۷ ساله فلسطینی که روز گذشته به دست نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در جنین زخمی شده بود و صبح امروز به شهادت رسید منتشر کرد.

شهادت جوان ۱۷ ساله فلسطینی

فلسطین

کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز با تسلیت شهادت سه فلسطینی «محمد علی غنیم، مها کاظم عوض الزعتری، غاده إبراهیم سباتین» در روز گذشته با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بهای جنایت هایش را خواهد پرداخت.

این کمیته‌ها اعلام کردند: شهادت سه فلسطینی در یک روز تاکیدی بر این مساله است که دشمن صهیونیستی مرتکب جنایات قتل و کشتار عمدی و سیستماتیک علیه ملت ما می‌شود، چون آن‌ها فلسطینی اند.

محمدعلی غنیم، شامگاه یکشنبه در جریان درگیری‌های مستمر با ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک الخضر در بیت لحم به ضرب گلوله تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید.

مها کاظم عوض الزعتری، در نزدیکی مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل در یک جنایت جدید صهیونیستی علیه زنان آزاده فلسطینی از سوی صهیونیست‌ها هدف گلوله قرار گرفت.

غاده إبراهیم سباتین، مادر ۶ فرزند نیز در منطقه حوسان در شهر بیت لحم در جنایت جدید صهیونیست‌ها به شهادت رسید. زخمی و رها کردن او تا سر حد خونریزی و به شهادت رسیدن او، چهره نژادپرستانه و تروریستی صهیونیست‌ها را بیش از پیش آشکار کرد.

با به شهادت این جوان فلسطینی، شمار شهدای یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین در کرانه باختری به چهار شهید افزایش یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.