رهبر جنبش «أنصارالله» یمن در سخنانی گفت: امروز همگان در جهان از شکست متجاوزان علیه یمن سخن می‌گویند.

امروز همگان در جهان از شکست متجاوزان علیه یمن سخن می‌گویند

به گزارش قدس آنلاین، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش «أنصارالله» یمن در سخنرانی رمضانی خود گفت: یکی از مهم‌ترین برکات صبر علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاح مهم مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

بر اساس این گزارش، رهبر انصارالله یمن گفت: دشمن با توسل به تحریم تلاش می‌کند امت اسلامی را ضعیف و وادار به تسلیم کند. علت اصلی این تلاش نیز آن است که دشمن به دنبال تضعیف روحیه امت اسلامی و ناامید کردن آن است.

رهبر جنبش أنصارالله عنوان کرد: وقتی که امت اسلامی اراده و جدیت و احساس مسئولیت خود را بالاتر می‌برد و دشمن عکس العمل هوشیارانه امت را می‌بیند، نتایج بسیار مهمی محقق می‌شود. در چنین شرایطی این دشمن است که احساس یأس و نا امیدی می‌کند.

وی عنوان کرد: مردم بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف سعودی، با وجود جنایات فراوان این رژیم و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ما است که دشمن به بن بست رسید و به شکستی آشکار رسیده است. امروز همه جهان نسبت به این شکست یقین پیدا کردند و درباره آن سخن می‌گویند.

الحوثی افزود: متجاوزان علیه یمن نتوانستند اهداف خود را محقق سازند. آنها متحمل شکست و ناکامی شدند. صبر و استقامت موجب می‌شود که دشمن در نهایت به این نتیجه برسد که ابزارهایش کارساز نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.