عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روستای کشکک تایباد (ع) آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سید حسن مرتضوی در این مراسم که با حضور مردم روستای کشکک، ائمه جمعه تسنن و تشیع شهرستان، فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظامی شهرستان تایباد برگزار شد، گفت: با درک معرفت درست از شرایط انقلاب و رصد هوشمندانه اردوگاه دشمنان، باید فرزندان خود را رشد دهیم تا سربازان ارزشمند برای انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: دشمن از این تلاش مؤثر بیمناک است و شاهد هستیم که پیاپی در مواضع آشکار و پنهان دشمنان عقب نشینی آغاز شده است که آخرین مورد آن آمریکایی‌ها علیرغم همه جنایت‌هایی که مرتکب شدند، قول خواستند که سپاه پاسداران انتقام از مقامات ما نخواهند گرفت، این یک شرط در مذاکرات آنها بود و البته جواب دندان شکن انقلاب اسلامی را شنیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: روستای محروم و مرزی کشکک نشان داد از ظرفیت‌های باارزش و گرانقدری برخوردار است، مردمانی همراه انقلاب و قانع دارد که روحیه آنها بر شرمندگی ما افزود. افتخار و توفیق و رسالت سپاه بودن در کنار مردم است، حیات سپاه برای زندگی بهتر مردم است.

وی تصریح کرد: سپاه به دستور فرماندهی کل قوا توفیق خدمت در اقصی نقاط محروم کشور را پیدا کرده است و شکرگزار این توفیق است. از مسئولین می‌خواهیم که امکان خدمت برای فرزندان خود در سپاه را فراهم کند، زیرا سپاه نیروی دوران سخت انقلاب است و تمام هستی و تجربه خود را مدیون مردم عزیز و رهنمودهای امامین انقلاب می‌داند.

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد

وحدت ما حاصل دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ثامن الائمه (ع) با اشاره به وحدت مؤثر در جامعه ایران گفت: سرداران بزرگ سپاه برای دفاع از مذهب اهل سنت یکی پس از دیگری در صحنه حاضر می‌شوند و جان خود را تقدیم می‌کند و جوانان اهل سنت هم جان خود را برای برادران اهل تشیع اهدا می‌کنند و همه با هم تلاش دشمن را خنثی می‌کنند، همه این موارد حاصل دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: برای ما سخت است که بیش از چهل سال از عمر انقلاب ما می‌گذرد و دولت‌های متعددی بر سر کار می آیند، اما هنوز در برخی نقاط کشور، ما شاهد محرومیت و کم برخورداری هستیم، این ضعف را باید برطرف کنیم و راه آن خدمت خالصانه، هوشمندانه، مؤثر و با سرعت است. اگر امروز در هر عرصه‌ای فقری است، ما خود را مسئول و موظف می‌دانیم از هر امکان مادی و معنوی برای کمک استفاده کنیم.

پروژه آبرسانی تایباد؛ ۶ روستا با بیش از ۱۸ هزار نفر بهره بردار

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی خراسان رضوی در تایباد


سرهنگ نبی‌الله رنجبر، مدیر پروژه تعویض شبکه آبرسانی روستای کشکک هم در ادامه اظهار داشت: در دولت انقلابی، ۳ استان خراسان با ۱۸ متجمع مشتمل بر ۱۲۱ روستای دارای تنش آبی، مورد مطالعه قرار گرفته و طرح آبرسانی آنها توسط قرارگاه ثامن الائمه (ع) انجام خواهد شد.

وی افزود : بزرگترین پروژه در استان، پروژه روستای کشکک در ذیل مجتمع آبی محسن آباد است که ۱۴ روستا شامل چهار هزار و ۶۰۰ خانواده و ۱۸ هزار و ۶۰۰ نفر جمعیت دارد. در این پروژه ۶ حلقه چاه، ۱۰ مخزن آب، ۱۷ ایستگاه پمپاژ، ۲۶ کیلومتر خط انتقال و ۴۷ کیلومتر شبکه توزیع مورد تعویض قرار می‌گیرد.

دولت به دنبال احیای شورای عالی جهاد سازندگی است

فرماندار تایباد نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: سیاست مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب کمک به مناطق کم برخوردار است و دولت سیزدهم که از جنس مردم است به دنبال آن است که محرومیت را به حداقل برساند. یکی از سیاست‌های دولت احیای شورای عالی جهاد سازندگی است تا به روحیه جهادی ابتدای انقلاب برگردیم.

مهدی دونده با بیان اینکه پروژه آبرسانی تایباد در شش روستای شهرستان تایباد به دنبال کاهش تنش آبی است، گفت: در حوزه امنیت در حد اعلا زحمت کشیده می‌شود، وحدت هم به همت علمای شهرستان در حد عالی وجود دارد، امروز به اشتغال و رونق اقتصادی نیاز داریم و ما باید بستری فراهم کنیم تا مانایی مردم در مناطق خود حفظ شود، زیرا مرزبان اصلی مردم هستند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.