فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این استان در سایه تعامل و هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌های مختلف، رتبه دوم کشور را در کاهش جرایم در ایام نوروز کسب کرد.

استان مرکزی رتبه دوم کشور در کاهش جرایم را کسب کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار « حسن مفخمی شهرستانی» امروز در نشست معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان اراک، افزود: امید است تعامل نیروها و دستگاه‌های مختلف برای کسب موفقیت‌های بیشتر روز به روز افزایش یابد.

وی بیان کرد: نیمی از جمعیت استان مرکزی در شهرستان اراک است و ۴۲ درصد از جرایم این استان نیز در همین شهرستان رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: حساسیت کار در این شهرستان بالا است و امید است فرمانده انتظامی این شهرستان در سایه تعامل با پلیس‌های تخصصی ‌و بخش‌های مختلف، کارنامه موفقی را کسب کند.

سردار مفخمی شهرستانی تصریح کرد: امید است در سال جدید با برنامه‌ریزی منسجم به گونه ای رفتار کنیم که تکلیف سربازی خود را به خوبی انجام دهیم.

استان مرکزی رتبه دوم کشور در کاهش جرایم را کسب کرد

فرماندار اراک هم در ادامه این آیین گفت: نیروی انتظامی نماد پرافتخاری است که وظیفه خطیری را در بخش‌های مختلف بویژه در ارتباط با ۲ قوه مجریه و قضاییه برعهده دارد.

« امیر هادی» افزود: نیروی انتظامی توانسته در تعامل با ۲ قوه مجریه و قضاییه، سربلند بیرون آید.

فرماندار اراک ادامه داد: نیروی انتظامی با همه شئون جامعه به طور مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط است و ۲۶ وظیفه کلان برای این نیرو تعریف شده است.

هادی اظهار داشت: برقراری نظم و امنیت عمومی خواسته مردم است و نیروی انتظامی با حفظ اقتدار در این مسیر موفق عمل کرده است.  

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج)، اقدامات موثری در راستای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی انجام داده است.  

فرماندار اراک ادامه داد: مردم اراک از زحمات تلاشگران نیروی انتظامی قدردان هستند و نیروی انتظامی استان مرکزی و شهرستان اراک تاکنون از بحران‌های فراوان، سربلند بیرون آمده است.

هادی بیان کرد: نیروی انتظامی باید همیشه در راستای بحران‌های احتمالی آماده باشد و روز به روز بر اقتدار خود بیفزاید.

وی تاکید کرد: امروز شورای تامین شهرستان اراک به واسطه نیروهای مؤمن، ولایی و انقلابی و متعهد به انقلاب و اسلام، در حداکثر انسجام خود قرار دارد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان هم در این آیین گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه است که در دنیا در حال درخشیدن است.

حجت‌الاسلام « فرضعلی کریمیان» افزود: اقتدار جمهوری اسلامی به برکت رهبری و حکومت ولایت فقیه است و همه باید قدر این نظام را بدانند.

وی بیان کرد: هیچ کشوری جرات حمله نظامی به آمریکا نداشته اما جمهوری اسلامی قدرتمند پایگاه عین العسد آمریکا را بمباران کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مرکزی ادامه داد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب عقب‌گرد دشمنان می‌شود.

حجت‌الاسلام کریمیان عنوان کرد: معارفه هر مدیر در جمهوری اسلامی باید در راستای تقویت نظام باشد.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم یک افتخار و فرصت است که مسئولان باید از آن برای جلب رضایت خداوند استفاده کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: توجه به بصیرت افزایی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نقش موثری دارد.

در پایان این نشست، سرهنگ « علیرضا معیریان » به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اراک معرفی و از خدمات سرهنگ « امیر مختاری» فرمانده سابق این نیرو تقدیر شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.