سرمربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از ناکامی در صعود به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: در بازی با نپال باید ۲۰ گل می‌زدیم اما استرس داشتیم.

سرمربی ایرانی افغانستان: باید ۲۰ گل به نپال می‌زدیم!

به گزارش  قدس آنلاین، مسابقات انتخابی فوتسال قهرمانی آسیا در گروه B منطقه جنوب و مرکز این قاره امروز به پایان رسید. در رقابت‌های این گروه، ازبکستان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ تاجیکستان را شکست بدهد تا با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

در دیگر بازی این گروه، افغانستان با سرمربیگری مجید مرتضایی با نتیجه ۸ بر ۱ نپال را از پیش رو برداشت اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تاجیکستان، از رسیدن به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا بازماند.

مرتضایی در پایان این مسابقه گفت: تیم ما با تمام وجودش تلاش کرد. ملت افغانستان باید به این بچه‌های خوب افتخار کند.

وی به مشکل اصلی تیمش در این مسابقه برای بالا بردن تفاضل گل و صعود اشاره کرد و افزود: متاسفانه فشارهایی که از قبل بود باعث استرس بازیکنان شد. به جرات می گویم این بازی باید با نتیجه ۲۰ بر صفر به سود ما تمام می‌شد ولی آنقدر بازیکنان ما برای گلزنی استرس داشتند که موقعیت‌های زیادی خراب کردند. خیلی عالی بازی کردیم ولی صعود نکردیم.

سرمربی ایرانی تیم افغانستان در پایان گفت: مسئولیت کل تیم و اشتباهات بر عهده من است. جا دارد از بازیکنان خوب و تماشاگران افغانستان که آمدند تشکر کنم. تلاش می‌کنیم بهتر از این باشیم. این شروع خوبی برای فوتسال افغانستان بود. ان شاءالله که ادامه داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.