مرکز پهپاد دانشگاه هوایی شهید ستاری با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش افتتاح شد.

مرکز پهپاد دانشگاه هوایی شهید ستاری افتتاح شد

به گزارش قدس انلاین، امیر سرتیپ خلبان واحدی با حضور در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، اماکن علمی، پژوهشی و مرکز پهپاد این یگان را افتتاح کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این دانشگاه، با اشاره به لزوم تربیت نیروی دانشمند متخصص در تراز ایران گفت: یکی از اهداف دانشگاه هوایی شهید ستاری، تعلیم و تربیت افسران ولایی و متعهد در تراز انقلاب اسلامی و بالا بردن سطح علمی دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری است.

امیر واحدی افزود: امروز آنچه دشمنان نظام اسلامی از نهادینه سازی مکتب انقلابی در بین آحاد جامعه هراس دارند که دانشگاه علوم و فنون هوایی با سابقه‌ای درخشان می‌تواند نقش بسیار کلیدی در تحقق این هدف والا داشته باشد، زیرا این دانشگاه مهد تربیت افسرانی ولایی و مردمدار است و این خود مولفه‌ای ارزشمند برای خوشبین سازی و ارتقای محبوبیت در بین آحاد جامعه به شمار می‌رود.

وی گفت: اولویت دانشگاه هوایی ارتقای توان علمی بر پایه خودباوری و بی‌نیازی به خارج از کشور است، چرا که ما جوانانی پرتلاش و علمی بسیاری در سطح جامعه داریم که هر کدام می‌توانند بازوی قدرتمندی برای کسب علوم تخصصی باشند.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.