رئیس انجمن کشتی فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان گفت: نمایندگان ترکیه و آمریکا رقبای جدی برای کشتی‌گیران کشورمان هستند؛ با این وجود امیدوارم که تیم‌های کشورمان در بازی‌های المپیک برزیل بتوانند نتایج مطلوبی کسب کنند.

رضایی: کشتی‌گیران ترکیه و آمریکا جدی‌ترین حریفان ایران در برزیل هستند

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رضایی اظهار کرد: رقبای اصلی کشورمان در رویدادهای بین‌المللی کشتی ناشنوایان معمولا، ترکیه، اوکراین، روسیه و آمریکا و در بعضی اوزان نیز کشتی‌گیران جمهوری آذربایجان و مصر هستند.

تیم‌های روسیه و اوکراین به دلیل جنگ در این دوره از بازی‌ها حضور ندارند.

دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن اضافه کرد: کشتی ناشنوایان همیشه جزو تیم‌های مطرح کاروان ایران در بازی‌های المپیک بوده و امیدواریم بتوانیم همچون گذشته در میدان المپیک و رویارویی با حریفان سنتی و خوب از ترکیه و روسیه بهترین نتایج را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون هشت مرحله اردوی داخلی آماده‌سازی برای ملی‌پوشان آزاد و فرنگی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون در هیچ اردوی آماده‌سازی برون‌مرزی شرکت نداشتیم و اردوی تیم فرنگی‌کاران در سرعین اردبیل و آزادکاران در کرمانشاه در حال برگزاری است.

مدیر اسبق تیم‌های ملی کشتی آزاد یادآور شد: مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای این رویداد جهانی به صورت متمرکز تا اردیبهشت‌ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی همچنین از مشخص شدن ترکیب تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان برای حضور در بازی‌های المپیک ناشنوایان خبر داد و افزود: درصدد هستیم با آمادگی کامل در این رقابت حضور یافته و مدال‌های ارزشمندی را بدست آوریم.

کاروان ناشنوایان ایران در هشت رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، کشتی، کاراته، تکواندو، جودو، تیراندازی و دوومیدانی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ ناشنوایان که اردیبهشت‌ماه در برزیل برگزار خواهد شد، حضور خواهند یافت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.