۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد خبر: 794314

سرمربی تیم فوتبال رم عنوان کرد تیمش تنها به نیمه نهایی فکر می کرد و هدفی جز این نداشت.

به دنبال تحقیر حریف نبودیم

به گزارش قدس آنلاین، رم با هت تریک نیکولو زانیولو با برتری ۴-۰ برابر بودو گلیمت توانست به نیمه نهایی لیگ کنفرانس برسد. سرمربی پرتغالی تیم رم عنوان کرد این تیم خیلی بهتر از آنچه مردم می گویند بازی می کند.

جالوروسی پس از شکست ۲-۱ در بازی اول در نروژ کار سختی برابر این تیم داشت به خصوص که آنها سه بار در این فصل با بودوگلیمت روبرو شدند و تنها یک تساوی به دست آوردند. با این حال، تامی آبراهام در عرض ۵ دقیقه در استادیوم المپیکو گل اول را به ثمر رساند و سپس با هت تریک دیدنی نیکولو زانیولو، نتیجه نهایی ۴ بر صفر و در مجموع ۵ بر ۲ به سود رم شد.

رم در نیمه نهایی لیگ کنفرانس به مصاف لسترسیتی خواهد رفت که بازی رفت در انگلیس برگزار می شود، در حالی که نیمه نهایی دیگر بین فاینورد و المپیک مارسی است.

ژوزه مورینیو سرمربی رم گفت: حتی بعد از بازی اول که ۲ بر یک شکست خوردیم، همیشه این احساس را داشتم که برتر هستیم. ما تیم قوی تری هستیم، صراحتاً غیرقابل قبول است که فقط در تلاش چهارم توانستیم این تیم را شکست دهیم، اما این مهم ترین نکته بود که به مرحله بعد برسیم. این فوق العاده است، هواداران این همدلی و اشتیاق متقابل را با تیم ما دارند. حالا به ناپولی می‌رویم، بنابراین اگر ناپولی می‌خواهد اسکودتو را ببرد، ما هم می‌خواهیم رتبه پنجم را کسب کنیم و به امتیازهای این دیدار نیاز داریم. من معتقدم رم خیلی بهتر از آن چیزی است که مردم درباره ما می گویند. در واقع ما خیلی بهتر از آنچه مردم می گویند بازی می کنیم.

او در ادامه گفت: من در نیمه اول به تیمم گفتم که هدف ما تحقیر حریف نیست، فقط رسیدن به نیمه نهایی باید مهم باشد. طبیعتاً کمی خستگی در تیم بود، اما تیم شایسته آن بود. بازی در روزهای پنجشنبه و آخر هفته دشوار است، اما ما اینجا پرچم ایتالیا را در اروپا به اهتزاز در می آوریم.

مورینیو در تمام ۱۱ تلاش خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های اروپایی جواز حضور در نیمه نهایی را به دست آورده است. رمی ها در دیدار بعدی خود در لیگ به مصاف تیم فوتبال ناپولی خواهند رفت که در تلاش برای رسیدن به عنوان قهرمانی ایتالیا است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.