فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه از کسانی که علیه رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند پشتیبانی می‌کنیم، تصریح کرد: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود.

دولت نیم‌بند صهیونیستی در حال سقوط است

از تمامی گروه‌های مبارز پشتیبانی می‌کنیم
سردار اسماعیل قاآنی صبح روز پنجشنبه،  ۲۵ فروردین در نخستین مراسم سالگرد شهادت سردار حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار حجازی یکی از شهدای برجسته نظام اسلامی بوده و در همه صحنه‌ها از جلوداران نظام بوده است، با توجه به تحولات جاری در اراضی اشغالی گفت: شهدای فلسطینی نشان دادند اسلام، ارزش‌های اسلامی و فلسطین زنده است و راه شهدا همچنان استمرار دارد. وی با اشاره به بیانات امام راحل که فرمودند هنر آن است که بدون هیاهوهای سیاسی و خودنمایی شیطانی، برای خدا به جهاد برخیزید و خود را فدای هدف کنید، خاطرنشان کرد: شهید حجازی با تکلیف‌مداری، تلاش و تدبیر، ‌مصداق این سخن است. شهید حجازی همانند سردار سلیمانی استاد دانشگاه شهیدپروری هم بود. 
فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: شما نگاه نکنید به هجمه رسانه‌ای آمریکا که از رژیم صهیونیستی پشتیبانی می‌کند و هر روز می‌خواهند خودشان را قدرتمند نشان بدهند. می‌بینید در همین ماه مبارک رمضان چطور قهرمانان فرزندان فلسطین، هر کدام زمینه‌هایی برای خودشان ایجاد کردند و عملیات‌هایی را درون قلب رژیم صهیونیستی که این رژیم پست فطرت را می‌لرزاند، انجام دادند. سردار قاآنی افزود: این در حالی است که تمام سرزمین‌های اشغالی حکم یک پادگان پر از دوربین و ابزار کنترلی را دارد. اما در چنین سرزمینی پادگان مسلک نظامی، فرزندان فلسطینی این گونه بلند شده و عملیات انجام می‌دهند و شهدای عالی‌مقامی همچون «رعد حازم» این گونه با صلابت و با طمأنینه نفس، در مرکز رژیم صهیونیستی و در شلوغ‌ترین منطقه و ساعت آمده و با صلابت حرکت کرده و با اقدام قهرمانانه پاسخگویی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی را این گونه مردانه اجرا می‌کند. وی با بیان اینکه به رژیم اشغالگر صهیونیستی گفته‌ایم از مبارزات هر کس که علیه این رژیم جنایتکار مبارزه کند، پشتیبانی می‌کنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد، تأکید کرد: یک نفر از این جوان‌ها تمام ارکان رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند، بعد این‌ها سر و صدا می‌کنند که می‌خواهند با ایران اسلامی بجنگند! کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند با این نظام الهی برخورد کنند.

صهیونیست‌ها قدرت هماوردی ندارند
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: در دوره اخیر که این رژیم جنایتکار خواست بروز و ظهوری از خود نشان دهد نظام اسلامی به آن‌ها اعلام کرد که اگر به منافع ما در هر کجای عالم تعرضی صورت بگیرد، در هر جا که شما را پیدا کنیم پاسخ شما را می‌دهیم. البته خوب می‌دانیم شما کجا هستید، یک نمونه آن در اربیل بود. قاآنی اظهار کرد: اگر هر جا تعرضی صورت بگیرد هر جا و هر زمانی که تشخیص دادیم،‌ حتماً برخورد جدی با رژیم صهیونیستی می‌کنیم و آن‌ها کوچک‌تر از آن هستند که با نظام اسلامی که چنین سرمایه‌های بزرگی دارد هماوردی کنند. 
وی در خصوص یمن نیز گفت: بچه مسلمان‌ها هم جنگ و هم کشور را اداره کردند و امروز فرزندان جدید انقلاب اسلامی سلاح‌های عمده‌ای که استفاده می‌کنند خودشان می‌سازند، موشک با برد بیشتر از هزار کیلومتر و پهپاد با برد بیش از هزار کیلومتر می‌سازند. وی گفت: رهبران نادان سعودی باید بفهمند که با همه امکانات هر روز عقب‌تر رفته‌اند. این جنگ، جنگی نیست که به نفع آن‌ها باشد. توصیه رهبری معظم انقلاب خیرخواهانه بود. اگر عقلی باشد، زودتر باید تمام کنند. این در حالی است که جنایتکاران جنایتکارزاده که از پشتیبانی دیگر جنایتکارها برخوردارند، تمامی زیرساخت‌های یمن را از بین بردند. ما مدارک مسلم قطعی از جنایات عربستان داریم. 

مجموعه خاطرات سردار حجازی رونمایی شد
گفتنی است مراسم گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سیدمحمد حجازی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز گذشته در تالار وزارت کشور برگزار شد. در این مراسم شخصیت‌های کشوری و لشکری از جمله محمد مخبر؛ معاون اول رئیس‌جمهور، سرلشکر رحیم صفوی؛ دستیار و مشاور عالی فرمانده 
کل قوا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده؛ جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر حسین سلامی؛ فرمانده کل سپاه، محمد اسلامی؛ رئیس سازمان انرژی اتمی و... حضور داشتند. در این مراسم از کتاب‌های «سردار سربلند» مجموعه خاطرات و «سربلند» یادنامه سردار شهید حجازی رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.