وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره پیگیری مساله خشونت و رفتار نامناسب با زنان سینماگر و اختلافات سر برگزاری مکان نمایشگاه بین المللی کتاب تهران توضیح داد.

بی‌اخلاقی‌های داخل سینما با کمک اهالی سینما برطرف می‌شود/ هیاهوی رسانه‌ای کمکی نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته ۲۶ فروردین ماه در پایان مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران درباره مساله خشونت و رفتار نامناسب علیه سینماگران زن که این روزها به طور گسترده مطرح شده است، گفت: ما درحال پیگیری این موضوع هستیم و من معتقدم بهتر است بدون سروصداهای رسانه ای اتفاقات بهتری در این زمینه رخ می دهد. جامعه سینمایی ما باید پیگیری کند و واکنش مناسب نسبت به آن نشان دهد.

او ادامه داد: پلشتی و بی اخلاقی وجود دارد اما باید از جامعه زدوده شود و این موضوع در سینما هم با همکاری خود اهالی سینما درحال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان در واکنش به اختلافات بر سر برگزاری مکان سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عنوان کرد: شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب جوانب این امر را بررسی کردند. ما هم دوست نداریم مشکلاتی مانند ترافیک در این منطقه به وجود بیاید. همچنین خوشحال می شویم که از ظرفیت های شهرآفتاب و مجموعه های دیگر استفاده کنیم اما براساس بررسی دوستان امسال شرایط برگزاری در این مجموعه فراهم نبود.

منبع: صبا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.