معاونت وظیفه عمومی پلیس خراسان رضوی گفت: کلیه مشمولان دارای برگه اماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱باید درمحل و مراکز مندرج در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز نیروهای مسلح حضور پیدا کنند.

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمت اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱

به گزارش قدس انلاین و به نقل از   پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " سیدمحسن شجاعی" بیان داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت  ماه سال ۱۴۰۱دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. 
وی افزود: این دسته از مشمولان می بایست یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند. 
این مقام انتظامی اظهار داشت: مشمولان اعزامی می بایست کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند و اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند. 
در این اطلاعیه آمده است، عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد. 
معاون وظیفه عمومی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال خبر سربازی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند. 
سرهنگ شجاعی در پایان گفت: مشمولان عزیز در استان خراسان رضوی موارد زیر را در خصوص نحوه اعزام مدنظر قرار دهند؛ 
۱- اعزام مشمولان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در ۱ روز و از ۳شهرستان مشهد ،تربت حیدریه و سبزواربرابراطلاعات مندرج در برگه اعزام مشمولان به شرح زیر صورت خواهد گرفت: 
۲- مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱که از مشهد به خدمت اعزام می شوند بایستی در تاریخ تعیین شده در برگه اعزام به خدمت  به آدرس مشهد-پایانه مسافربری، جایگاه ۱۰مراجعه تا به خدمت اعزام گردند.و از مراجعه به معاونت وظیفه عمومی خودداری کنند، ضمنا مشمولان اختصاص یافته به مراکز آموزش شهید هاشمی نژاد شیروان، انتظامی سبزوار و نیشابور بایستی به صورت حضوری خود را به مراکز آموزش مذکور معرفی کنند. 
۳- مشمولان قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل: کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن ها و.... را رعایت کرده، وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق و چنگال، لیوان و لباس گرم واقلام بهداشتی مورد نیاز(ماسک، مواد ضدعفونی کننده سطوح و دست ها) ... را به همراه داشته و از حضور و استقرار خانواده ها برای بدرقه مشمولان در محل اعزام اکیدا خودداری کنند. 
۴- به مشمولان اعزامی به استان های دیگر در برگ محل مراجعه اطلاع رسانی شده تا مواد غذایی خشک بین راهی همراه داشته باشند. 
۵- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح با توجه به این که اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امکان پذیر نمی باشد. بنابراین به مشمولان ابلاغ؛ اصل مدارک مورد نیاز( برگ اعزام، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص متأهلین، پدر نظامی شاغل یا وابسته، گواهی فوت والدین، جانبازان و خانواده درجه یک شهداء و...) را همراه خود داشته باشند. 
۶-مشمولانی که تمایل دارند شخصا به مرکزآموزش تعیین شده مراجعه نمایند می توانند حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت خود را به مرکز آموزش تعیین شده معرفی نمایند. 
۷-نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.