رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش زمین در محورهای کوهستانی استان متصور است، گفت: در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان شاهد بارش باران و لغزندگی سطح جاده هستیم.

 احتمال ریزش سنگ و رانش زمین در جاده‌های کوهستانی مازندران

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت عادی و روان است.

وی درباره وضعیت جوی در محورهای مازندران، افزود: شاهد بارش باران در ارتفاعات محورهای هراز و کندوان هستیم که سطح محورهای را لغزنده کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: ارتفاعات محور کندوان مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

هاشمی با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش در زمان بارش افزایش می‌یابد که ضرورت دارد هشدارها جدی گرفته شود.

وی در پایان گفت: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ جوی و ترافیکی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.