مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون مصرف گاز طبیعی ۳۲۳۴ واحد موتورخانه در استان با هزینه ۸۲ میلیارد ریال بهینه‌سازی شده و پیش‌بینی می‌شود با این اقدام ۱۰ تا ۱۵ درصد در مصرف گاز مشترکان صرفه‌جویی شود.

بهینه‌سازی مصرف گاز ۳۲۰۰ واحد موتورخانه در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حسن افتخاری در خصوص بهینه‌سازی مصرف گاز با اجرای این طرح در استان اظهار کرد: طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه واحدهای مسکونی و تجاری از ابتدای نیمه دوم سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تاکنون ۸۲ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه‌سازی ۳۲۳۴ واحد موتورخانه در خراسان رضوی از محل منابع داخلی شرکت گاز هزینه شده است.

وی افزود: شرکت گاز استان در این طرح دنبال اصلاح الگوی مصرف مشترکین عمده، حفظ محیط زیست کلان‌شهر مشهد و کمک به رونق تولید و اشتغال از طریق گازرسانی بیشتر به واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان اینکه طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری و اداری برای مشترکان مشمول به صورت رایگان اجرا می‌شود، تصریح کرد: مطابق آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۷ قانون هوای پاک از ابتدای امسال اخذ گواهینامه استاندارد ۱۶ هزار و بهینه‌سازی موتورخانه‌ واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجباری است.

وی گفت: متقاضیان این طرح می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت ملی گاز ایران به نشانی nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها نسبت به ثبت شماره اشتراک و دریافت خدمات طرح اقدام کنند.

افتخاری اضافه کرد: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه اجرای طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی رایگان موتورخانه‌های تاسیسات گرمایشی واحدهای مسکونی، تجاری و اداری در خراسان رضوی با شماره تلفن ۱۵۹۴ مرکز خدمات الکترونیک و ارتباطات مردمی شرکت گاز استان تماس برقرار کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.