نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نقش ارتش در امنیت و آسایش مردم از نام‌گذاری معبری در تهران به نام یکی از امیران ارتش خبر داد.

نام‌گذاری معبری در تهران به نام یکی از امیران ارتش

به گزارش قدس آنلاین، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت:‌ما خاطرات خوشی از ارتش جمهوری اسلامی داریم روز ۱۹ بهمن هنوز در خاطره همه است و در یک حرکت ناباورانه کمر نظام شاهنشاهی توسط ارتش شکسته شد و طلیعه پیروزی انقلاب شکل گرفت.

وی افزود:‌پس از انقلاب هم ارتش  حضور پررنگی داشته و نیروی دریای عراق توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس محو شد و دست دشمنان از سمت دریا توسط ارتش قطع شده بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز هم شاهد حضور مقتدرانه ارتش در مرزها جهت قوام‌بخشی به امنیت و آسایش مردم در کنار نیروهای انتظامی و سپاه و ... هستیم.

سروری گفت: خوشحالیم که این روزها شاهدیم که شعار ارتش در کنار مردم و مردم برای ارتش را تجلی یافته و در همه روزهای سخت ارتش کنار مردم بوده است واین روز بزرگ را که مصادف با عملیات بدر در صدر اسلام شده گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر روز شاهد شکوفایی ارتش باشیم گفت: امروز برخلاف همیشه تذکرات اعضای شورا به انتهای جلسه صحن موکول می‌شود و به یمن ورود امیر دریادار سیاری یکی از معابر عمومی تهران به یکی از امرای ارتش نامگذاری می‌شود واین مسأله هدیه‌ای از سوی شورابه ارتش خواهد بود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.