جنگنده‌ها و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی مواضع متعلق به گروه‌های مقاومت در مرکز و جنوب نوار غزه را هدف حملات ددمنشانه خود قرار دادند.

حمله توپخانه‌ها و جنگنده‌های صهیونیستی به نوار غزه

به گزارش قدس آنلاین، برخی رسانه‌های عربی بامداد پنجشنبه از ورود جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به آسمان نوار غزه و سپس شنیده‌شدن صدای انفجار در این منطقه خبر می‌دهند.

لحظاتی بعد وبگاه «یدیعوت آحارونوت» با تایید این خبر نوشت: «پس از شلیک موشک به سدیروت از نوار غزه، ارتش اسرائیل حمله به اهداف تروریستی در نوار غزه را آغاز کرد».

شبکه تلویزیونی «قدس» گزارش داد: «هواپیماهای جنگی اشغالگران یک سایت را در استان مرکزی نوار غزه بمباران کردند».

خبرگزاری «شهاب» نیز به نقل از خبرنگار خود در نوار غزه نوشت: «هواپیماهای بدون سرنشین[رژیم صهیونیستی] موضع مقاومت در غرب نصیرات را بمباران کردند».

وبگاه صهیونیستی یدیعوت در ادامه خبر داد: «هفت موشک به سایت عیسی البطران متعلق به حماس در مرکز نوار غزه شلیک شد».

شبکه «المیادین» هم گزارش داد: «یگان ضد هوایی گروه‌های مقاومت در حال هدف قرار دادن هواپیماهای جنگی اسرائیل هستند».

رسانه‌های فلسطینی در ادامه نوشتند: «اکنون تانک‌ها و توپخانه‌های اسرائیلی درحال شلیک به پست‌های دیدبانی در شرق اردوگاه البریج هستند. شرق خان‌یونس نیز هدف حملات توپخانه‌ای اشغالگران قرار گرفت».

ساعتی بعد،  رسانه‌های فلسطینی خبر دادند که هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر قدس بار دیگر در حال حمله به نوار غزه، این بار در مناطق جنوبی هستند.

خبرگزاری شهاب نوشت که یک پایگاه متعلق به گردان‌های القسام(شاخه نظامی حماس) در جنوب غزه هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.

همزمان با تجاوزگری صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی، بامداد پنجشنبه حداقل یک فروند راکت از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شد و به یک سکونتگاه غصبی در سدیروت برخورد کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.