داوری گفت: یکی از موضوعاتی که وجود داشت عدم تمکین مالکان و بهره برداران بود و ورود دستگاه قضا به این مساله امیدوار کننده است و باعث تسریع در فرایند رسیدگی به این ساختمان ها است.

تسریع در رسیدگی به ساختمان های نا ایمن با ورود دادستانی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی داوری گفت: کمیته های ایمنی مناطق حدود یکسال است که شکل گرفته ولی مشارکت بیشتر را می طلبید تا اینکه دادستان تهران به ماجرای ساختمان های نا ایمن ورود کرد و همه دستگاه ها ملکف شدند تا در این کمیته ها نقش داشته باشند. یک کمیته مرکزی هم با ریاست معاون اول دادستان تهران هر دو هفته یکبار تشکیل می شود تا به وضعیت ساختمان‌های نا ایمن کمیته های مناطق رسیدگی شود. 

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ۳ هزار و ۶۰۰ ساختمان ناایمن در کمیته‌های ایمنی مناطق بررسی می‌شود که ۱۲۹ ساختمان وضعیت خوبی ندارند. ما خواستار این بودیم تا دستگاه‌های دیگر هم ورود کنند تا الزامات قانونی برای رسیدگی به وضعیت ساختمان‌ها به وجود آید، یکی از موضوعاتی که وجود داشت عدم تمکین مالکان و بهره برداران بود و ورود دستگاه قضا به این مساله امیدوار کننده است و باعث تسریع در فرایند رسیدگی به این ساختمان‌ها است.

او گفت: تاکنون بیش از ۳۰ ساختمان از این ۱۲۹ ساختمان بررسی شده و تا پایان ۶ ماهه اول سال، همه این ساختمان‌ها بررسی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.