۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵
کد خبر: 795500

اللهیارصیادمنش، مهاجم ایرانی باشگاه هال سیتی انگلیس بعد از گلی که وارد دروازه کاردیف کرد، بیش از هرزمان دیگری در قاب چشمان رسانه‌های انگلیسی قرار گرفت.

تیم ملی به حمایت بیشتری نیاز دارد

حالا صحبت از تمدید قرارداد او با باشگاه است و اگر صیادمنش بتواند به درخشش ادامه دهد بازهم در انگلیس باقی خواهد ماند.این در حالی است که حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی و مقابل تیم ملی انگلیس می‌تواند معادلات موفقیت او را وجهی تازه ببخشد.

دریک ماه اخیر به اوج رسیدی و گلی که زدی نشان دهنده این آمادگی بود. چه حسی داری؟
روزهای نخست حضورم در باشگاه هال سیتی قدری شرایط برای من دشوار بود اما حمایت‌های مدیران این باشگاه و تمرینات ویژه‌ای که انجام دادم سرانجام باعث شد وضعیت باثباتی را تجربه کنم. گلی هم که زدم به قول شما خیلی در تثبیت این شرایط تأثیرگذار بود.

مدیران باشگاهت اعلام کرده‌اند برای جذب قطعی تو می‌خواهند با باشگاه فنرباغچه ترکیه مذاکره کنند. 
بازی درلیگ انگلیس به لحاظ فوتبالی برای من یک پیشرفت محسوب می‌شود وخودم هم دوست دارم در لیگ جزیره باقی بمانم.من در سال ۲۰۱۸ از باشگاه استقلال به فنرباغچه رفتم و بعد به طور قرضی راهی تیم زوریای اوکراین شدم که آن‌جا هم برای رشد فوتبالم بسیار مفید بود. حالا اینکه درآینده من با هال سیتی چه اتفاقی می‌افتد درحال حاضر برای من اهمیت ندارد؛ چون تمام تمرکزم روی درخشش درترکیب هال سیتی است و قصد دارم به بهترین شکل ممکن از فضایی که دراختیارم قرار گرفته، استفاده کنم. امیدوارم بتوانم به بازی‌های بیشتری در این تیم ادامه بدهم و 
بدرخشم.

بعد از گلی که وارد دروازه کاردیف کردی شادی خاصی هم داشتی. دلیلی داشت؟
باشگاه کاردیف درجدول بالاتراز ماست و تیم خوبی محسوب می‌شود. آن‌ها بازیکنان دونده‌ای دارند اما ما هم می‌خواستیم جلو چشم هوادارانمان برنده بازی باشیم و آن‌ها را خوشحال کنیم که درنهایت به این مهم رسیدیم. بازی سختی بود. کاردیف می‌خواست برنده از میدان خارج شود، اما ما بردیم و جایگاهمان قدری محکم ترشد. البته ما نگران سقوط نیستیم چون جایگاهمان طوری نیست که به دسته پایین‌تربرویم.

درماه‌های اخیر دقایقی هم در ترکیب تیم ملی قرار گرفتی. آینده تیم ملی را در جام جهانی چه طور ارزیابی می‌کنی؟
ما تیم خوبی داریم که موفق شدیم به عنوان یکی از نخستین تیم‌ها به جام جهانی برویم. اینکه در گروهمان صدرنشین شدیم و دراین شرایط به جام جهانی رفتیم بسیار خوب بود اما باید برای رسیدن به موفقیت بیشتر تدارکات مطلوبی را پشت سربگذاریم. شنیدم قرار است با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. این برای ایجاد هماهنگی ما خیلی مهم است. تیم ملی نیاز به حمایت دارد وامیدوارم با حمایت مردم و مسئولان نتایج قابل توجهی را در جام جهانی رقم بزنیم.

با درخشش درانگلیس چه اندازه امیدواری درجام جهانی بازی کنی؟
به هرحال آرزوی هربازیکنی بازی در جام جهانی است. من هم منتظرفرصت‌هایم می‌مانم. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی درجام جهانی بازی کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.