نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: همت و فعالیت مجدانه شهید اصلانی به خاطر حضور همسری فداکار و مؤمن در خانه بود و بدون شک، همسر و خانواده شهید نیز در اجر ایشان شریک هستند.

 همسر و خانواده شهید اصلانی در اجر ایشان شریک هستند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد شب گذشته در دیدار با خانواده شهید حجت الاسلام محمد اصلانی یکی از روحانون شهید حادثه ۱۶ فروردین ماه حرم مطهر رضوی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: اگر همسران شهدا دنباله‌روی شهیدانشان باشند، بی کم و کاست در اجر آنان سهیم خواهند بود.

وی افزود: در دوران کنونی که باب شهادت بسته شده و دیگر نائل آمدن به این توفیق نصیب و روزی همه نمی‌شود، شهادتی با این کیفیت روزی خاص شهید اصلانی بود و خداوند متعال برای این روحانی مجاهد مقدر کرده بود تا در اوج مظلومیت و در پیشگاه امام معصوم، به نحوی به شهادت برسد که روزه‌دار بود و شبیه‌ترین حالت به شهدای کربلا را داشت.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: برادر شهیدمان حجت الاسلام اصلانی از جمله پرتلاش‌ ترین و مخلص‌ ترین روحانیون جهادی در استان بود. البته همت و فعالیت مجدانه این روحانی مجاهد به خاطر حضور همسری فداکار و مؤمن در خانه بود و بدون شک، همسر و خانواده شهید نیز در اجر ایشان شریک هستند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار مقرر شد قطعه زمینی در مجاورت مسجد صاحب‌الزمان (عج) که شهید اصلانی تلاش های بسیاری برای الحاق آن به مسجد داشت، بنا به درخواست خانواده شهید اصلانی و با توصیه آیت‌الله علم‌الهدی به مرکز رسیدگی به امور مساجد استان، به حوزه زیرساختی و فرهنگی این مسجد اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.