۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۸
کد خبر: 795691

مدیران باشگاه شهرخودرو پس از ناکامی در آخرین برنامه نمایشی خود مبنی بر خروج بازی‌های خانگی این تیم از مشهد و میزبانی از تیم های لیگ برتری در کرج، حالا سناریوی دیگری را در دستور کار خود قرار دادند و در تلاشند ناکامی این تیم که نشأت گرفته از سوء مدیریت مالکان است را به نام مدیریت استان خراسان رقم بزنند.

استارت این ماجرا را مدیر تیم فوتبال شهرخودرو در تازه ترین اظهارنظر خود زد . جایی که او گفت:«مشهدی‌ها باید در ۶ هفته پایانی مسابقات لیگ برتر برای نماینده استان سنگ تمام بگذارند تا سهمیه استان در لیگ برتر باقی بماند!».
سیدصالحی در حالی چنین اظهاراتی می کند که در تعطیلات همه تیم ها خود را برای حضور قدرتمند در لیگ برتر آماده می کردند اما کادر فنی شهرخودرو به فکر بازی دورهمی با مجریان تهرانی و رفقای شمالی کادر فنی در خطه سر سبز شمال کشور بود! شهرخودرو در این ۶ هفته با مدعیانی چون استقلال، پرسپولیس، فولاد، سپاهان و پیکان بازی دارد که این کار را نسبت به تیم هایی چون فجر سپاسی و نفت مسجدسلیمان برای آن‌ها سخت‌تر می‌کند. 
اگر سید صالحی به همان اندازه که علاقه داشت گلزنی اش در بازی دورهمی در شمال کشور در رسانه های خبری بازتاب داشته باشد، به فکر حل مشکلات درون تیمی خود بود امروز وضعیت این تیم بهتر از قبل بود، البته که ایراد بزرگ را باید در مدیریت کلان این باشگاه جست‌وجو کرد، وقتی مالک باشگاه بدون توجه به توانمندی افراد مربیان فاقد کارنامه و توانمندی فنی را به عنوان سرمربی معرفی می کرد تصور چنین جایگاهی برای تنها نماینده استان در رقابت های  لیگ برتر دور از انتظار نبود. اگر مالکان این باشگاه از ابتدای فصل به جای ماجراجویی و معرکه گیری در رسانه های تهرانی به موفقیت این تیم فکر می کردند هرگز چنین اوضاع و احوالی برای این تیم رقم نمی خورد، اما لجبازی آن‌ها برای خروج تیم از استان و انتقال تمرینات این تیم به تهران باعث بروز وضعیت کنونی شد.
در چنین بلبشویی مدیر تیم فوتبال شهرخودرو حالا با اعتماد به نفسی مثال زدنی توپ را به زمین مدیران استان شوت می کند تا مثلاً به نوعی مالکان این باشگاه را از مظان اتهام دور کند، در حالی که شرکای ناکامی امروز شهرخودرو برای اهالی فوتبال شناخته شده هستند و با این فرافکنی ها کسی از یاد نخواهد برد مثلث حمیداوی، سید صالحی و سید عباسی چه بلایی بر سر فوتبال خراسان آوردند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.