یک جوان فلسطینی صبح امروز به ضرب گلوله نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق کرانه باختری به شدت زخمی شد. همزمان سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که کرانه باختری برای اشغالگران "خطرناک" است.

زخمی شدن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها/حماس: غزه در هر لحظه آماده مقابله است

به گزارش قدس آنلاین، وزارت بهدات فلسطین با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، این جوان فلسطینی ۲۰ ساله پس از تیراندازی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر "أریحا" زخمی و به یک مرکز درمانی در شهر رام الله منتقل شد.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد، مصدومیت این شهروند فلسطینی بسیار جدی است و او همچنان به منظور درمان و معالجه در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

در همین راستا، شاهدان عینی اعلام کردند، در جریان درگیری‌های میان نیروهای ارتش رژیم اشغالگر و ده‌ها شهروند فلسطینی در اردوگاه "عقبة جبر" واقع در نزدیکی "أریحا" این جوان فلسطینی زخمی شد و اشغالگران در جریان این درگیری از گلوله جنگی و مشقی استفاده کردند.

شاهدان عینی همچنین تاکید کردند، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به تعدادی از منازل فلسطینیان یورش برده و اقدام به تفتیش و بازرسی آن کردند.

ارتش رژیم اشغالگر هنوز درخصوص این حادثه واکنشی نشان نداده است.

از سوی دیگر، زاهر جبارین، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) تاکید کرد، کرانه باختری، مرکز درگیری با اشغالگران اسرائیلی است و مقاومت، با هر وسیله و هر روشی ضروری است.

جبارین در ادامه افزود، زمان تجاوزات و حملات علیه شهروندان فلسطینی به پایان رسیده است و دولت اشغالگر، یک دولت سراب است و خطوط قرمز برای دفاع از مسجد الاقصی به میانجیگران ابلاغ شده است.

جبارین اظهار کرد: درخواست اصلی ما، خاتمه بخشیدن به اشغالگری اراضی‌مان است و ما می‌خواهیم در امنیت و صلح زندگی کنیم؛ اما نه به قیمت نابودی کرامت و مقدساتمان. ما از امت اسلامی می‌خواهیم که نقشی اساسی در حمایت از پایان دادن به اشغالگری ایفا کند. ملت فلسطین در نبردشان متحد هستند و غزه در هر لحظه آماده مقابله است و کرانه باختری برای اشغالگران خطرناک است.

وی ادامه داد: یک چارچوب کلی برای میانجیگران در خصوص معامله تبادل اسرا ارائه شده است و اشغالگران در اجرای معامله تبادل اسرا جدی نیستند و رهبران جنبش حماس به تلاش خود برای خاتمه بخشیدن به پرونده اسرا وفادار و پایبند هستند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.