معاون سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از علاقه مندان، پژوهشگران و دانشجویان و اساتید جهت استفاده از ظرفیت ایجاد شده در کتابخانه تخصصی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران دعوت کرد.

دعوت از علاقمندان برای استفاده از کتابخانه مدیریت بحران

به گزارش قدس آنلاین، شاهین مظفری، معاون بازیابی، توانمندسازی و مشارکت جامعه محور سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: کتابخانه این سازمان با گذشت بیش از ۱۰ سال از تاریخ تأسیس، با دارا بودن ۲۵۳۰ عنوان کتاب فارسی و ۲۶۱ عنوان کتاب لاتین ظرفیت مناسبی برای بهره برداری عموم علاقمندان است.

وی افزود: مدیریت بحران، مخاطرات طبیعی،  پدافند غیرعامل، HSE، سلامت در بلایا، تاب آوری، عمران – معماری - اطلاعات مکانی،شهرسازی، ارتباطات و بحران، بهسازی لرزه ای و حوزه های مرتبط از جمله عنوان های منابع و کتب موجود در این کتابخانه است.

به گفته وی هدف اصلی کتابخانۀ سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، تهیه و گردآوری منابع علمی و تقویت پشتیبانی علمی از برنامه‌های مطالعاتی و ارتقاء دانش در حوزه مدیریت بحران و سازمان است.

 از عمدۀ فعالیت‌های کتابخانه سازمان سازماندهی و گردآوری منابع اطلاعاتی و علمی چاپی و الکترونیکی در شاخه های مختلف حوزه مدیریت بحران، کمک به مراجعه‌کنندگان در راستای استفاده  بهینه از مجموعۀ کتابخانه‌ و فعالیت‌های انگیزشی تشویقی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه از جمله برگزاری مسابقه کتابخوانی است.

 همچنین دسترسی به مجموعه اطلاعات کتابخانه، به صورت حضوری در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و به صورت غیر حضوری در پرتال سازمان به آدرس: tdmmo.tehran.ir امکان پذیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.