۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 795971

در صورتی که مسافر پایتخت باشید، مهم‌ترین چیزی که به دنبال آن می‌گردید جایی برای ماندن است.

رزرو هتل ارزان تهران را با اسنپ روم تجربه کنید

در صورتی که آشنا یا خانه‌ای در پایتخت نداشته باشید حتما به دنبال مسافرخانه یا هتل ارزان تهران می‌گردید. بیشتر مسافران به دنبال این هستند که هتل یا مسافرخانه‌ای را پیدا کنند که در عین تمیز بودن و داشتن دسترسی مناسب، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. در این نوشته به معرفی ۳ هتل در تهران در نقاط مختلف شهر از مرکز تا غرب می‌پردازیم. در صورتی که شما نیز به دنبال هتل‌های ارزان تهران هستید تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

هتل ستاره ویلا

                                                    هتل ستاره ویلا

هتل ستاره ویلا در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر تهران، خیابان استاد نجات‌الهی واقع شده است. این خیابان همان خیابان ویلای سابق است که احتمالا نام هتل ستاره ویلا هم به همین دلیل نام گذاری شده است. این خیابان به هنری‌ترین خیابان تهران معروف است.

این هتل ۲ ستاره است و از امکانات آن می‌توان به آسانسور، رستوران، لابی، صبحانه و اینترنت رایگان اشاره کرد.

از مکان‌های دیدینی که در محدوده ۵۰۰ متری این هتل قرار دارند می‌توان به بوستان هنرمندان، بوستان ورشو، موزه شهدا و موزه هنرهای اسلامی اشاره کرد.

ساعات ورود و خروج هتل به این شکل است: ۱۴ تایم ورود و ۱۲ ظهر تایم تخلیه است. حتما به ساعات ورود و خروج توجه نمایید چون در صورتی که دیرتر اتاق را تحویل دهید باید هزینه اضافه بابت آن بپردازید.

حمل و نقل عمومی:

اتوبوس بی آر تی و متروهایی که در محدوده ۱۰۰ متری تا ۱ کیلومتری هتل ستاره ویلا قرار دارند به قرار زیر است. (از نزدیک‌ترین به دورترین آورده شده‌اند.) اتوبوس ایستگاه بهجت آباد، اتوبوس حافظ، ایستگاه اتوبوس شرکت نفت، مترو طالقانی، بی آر تی فردوسی، ایستگاه تاکسی سید خندان، مترو فردوسی و ایستگاه اتوبوس فتح.

آدرس: خیابان استاد نجات الهی - ابتدای خیابان اراک - پلاک۳۳

هتل پارادیس تهران

هتل پارادیس تهران

پارادیس جزو هتل های ارزان تهران است که در خیابان انقلاب، چهار راه ولیعصر، از خیابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد تهران واقع شده است. این هتل سه طبقه است و دارای ۱۸ اتاق می‌باشد که در ظرفیت‌های تک نفره، دو نفره (تخت دابل)، دو نفره (دو تخت سینگل) و سه نفره است. هتل پارادیس سه ستاره است و در سال ۹۸ برای آخرین بار مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و امروزه پذیرای مهمان از سراسر کشور و دنیاست.

امکانات هتل ارزان تهران سه ستاره پارادیس

این هتل شامل امکانات آسانسور، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ، امکانات رفاهی برای معلولین عزیز، لابی، صبحانه و اینترنت رایگان است.

مکان‌های دیدنی که در محدوده یک کیلومتری این هتل قرار دارند شامل تئاتر شهر، کاخ مرمر، موزه آبگینه و سفالینه‌های ایران، پارک هنرمندان و بازار موبایل ایران (پاساژ علائدین) است.

حمل و نقل عمومی که در مجاورت یک کیلومتری هتل پارادیس واقع شده به شرح زیر است. ایستگاه مترو تئاتر شهر، بی آر تی تئاتر شهر، ایستگاه اتوبوس شرکت نفت، ایستگاه اتوبوس جمهوری، بی آرتی فردوسی و مترو فردوسی.

آدرس:تهران خیابان انقلاب نرسیده به چهار راه ولیعصر خیابان برادران مظفر کوچه پشن پلاک ۱۴هتل تاج محل

هتل تاج محل

درصورتی که به دنبال هتل ارزان غرب تهران هستید، هتل تاج محل را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این دارای اتاق‌های VIP، سناتور، سوئیت رویال، آپارتمان یک خوابه دو تخته و... است. این هتل در بلوار مصلی در حوالی خیابان ونک و میدان ونک واقع شده است.

رنج قیمت رزرو اتاق در این هتل بین ۱۲۰۰۰۰۰ تومان تا ۷۳۰۰۰۰۰ تومان بسته به اتاق مورد نظر و ظرفیت است.

آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹

نکاتی کلی که پیش از رزرو هتل ارزان تهران باید به خاطر داشته باشید:

· کنسلی رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته از مواردی است که می‌توانید روی آن حساب کنید. (توجه داشته باشید که در ایام خاص سال مثل ایام نوروز کنسلی وجود ندارد. برای آگاهی از روزهایی که کنسلی در آن وجود ندارد می‌توانید با پشتیبانی اسنپ روم در ارتباط باشید)

· رفتار محترمانه پرسنل و کارکنان هتل از مزیت‌های این ۳ هتل محسوب می‌شود.

· تمامی هتل‌ها تحت نظارت ستاد مبارزه با کرونا هستند و دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند. ضد عفونی روزانه اتاق‌ها و تعویض روبالشتی، رو تختی و پتوها انجام می‌شود.

· تمامی اتاق‌ها شیک و تمیز هستند.

· جهت رفاه حال مسافران تخفیف خودرو نیز لحاظ می‌شود.

· دسترسی مناسب اقامتگاه‌ها به وسایل حمل و نقل عمومی و مراکز مهم شهری از دیگر مزیت‌های این هتل‌هاست.

· در صورتی که قصد تمدید دارید باید با کارشناس اسنپ روم هماهنگ کنید و فرم پذیرش قطعی را دریافت کنید.

کلام پایانی

در این نوشته به رزرو هتل ارزان تهران، هتل‌های ارزان تهران و هتل ارزان غرب تهران پرداختیم. هتل‌ ارزان تهران شامل هتل ستاره ویلا، هتل پارادیس تهران و هتل تاج محل را بررسی کردیم و امکانات، ویژگی‌ها، نقاط دسترسی و حمل و نقل عمومی آن را نیز نام بردیم. در ادامه نکاتی را بیان کردیم که در حین رزرو هر کدام از این ‌هتل‌ها باید به آن توجه کنید.

ممنون که تا انتهای این نوشته با ما همراه بودید. امیدواریم که اطلاعات فوق برای شما مفید بوده باشد. در این نوشته به ۳ هتل ارزان تهران که مقصد مسافران از سراسر دنیاست پرداختیم. در صورتی که به دنبال هتل‌های ارزان بیشتری در تهران هستید، به سایت اسنپ روم مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید لیست کاملی از هتل‌های پایتخت را با رنج قیمت و ویژگی‌های آن در دست داشته باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.