پویش سراسری جهان بدون اسرائیل ویژه نوجوانان در آستانه روز قدس برگزار می‌شود.

پویش سراسری «جهان بدون اسرائیل» برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به نزدیک شدن به روز جهانی قدس و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل در چندسال آینده، پویش سراسری جهان بدون اسرائیل ویژه نوجوانان برگزار می‌شود.

در این پویش نوجوانان می‌توانند داستان‌ها و انشاهای خود را در قالب متن (یک تا پنج صفحه)، ویدئو و کلیپ، صوت و پادکست پیرامون توصیف جهان و دنیای بعد از نابودی اسرائیل، ارسال کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در پویش، آثار خود را از طریق آدرس @awwi_ir در پیام رسان شاد و سایر شبکه‌های اجتماعی یا شماره ۰۹۰۳۶۲۴۵۸۴۵ حداکثر تا عید سعید فطر،ارسال نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس awwi.ir مراجعه کنند.

جوایز برگزیدگان شامل ۵ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و ۷ جایزه یک میلیون تومانی خواهد بود و علاوه برآن بهترین آثار ارسال شده در شبکه امید نمایش داده خواهد شد. این پویش توسط شبکه امید، سازمان بسیج دانش آموزی کشور، سازمان مدارس صدرا و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور برگزار شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 0
    دنیا وابرقدرتها به هیچ وجه اجازه ی دنیای بدون اسرائیل به ما نمیدهند.تازه استکبار سعی در تجزیه ایران را دارد اگر مسئولین سعی در حل مشکلات کشور ومردم وسر وسامان دادن به وضع اقتصادی مردم نکنند شاید اونها به خواسته شان برسند مسئولین باید واقعیتها را درک کنند وصدای فریادمردم را دریابند