رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در ۹۰۰ شهر گفت: بیش از پنج هزار عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای می‌دهند.

پنج هزار خبرنگار و عکاس راهپیمایی روز جهانی قدس را پوشش می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدحسین موسی پور امروز  در نشست خبری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: امسال پس از وقفه دو ساله در برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس به دلیل شیوع بیماری کرونا، هماهنگی لازم برای انجام راهپیمایی روز قدس، همزمان با تهران در بیش از ۹۰۰ شهر کشور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رنگبندی استان ها از مساجد بزرگ و میادین اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین مراسم روز جهانی قدس به شکل راهپیمایی یا تجمع مردمی در بیش از ۹۰ کشور جهان با حضور مردم مسلمان و آزادگان دیگر ادیان الهی در حمایت از قدس شریف و فلسطین مظلوم و محکومیت رژیم ددمنش صهیونیستی برگزار می شود.

موسی پور از برپایی همایش بزرگ فلسطین مظلوم در ورزشگاه غزه با حضور مردم مظلوم غزه و به شکل تصویری با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس و دیگر رهبران مقاومت خبر داد و گفت: کنگره قدس شریف پنجشنبه با حضور دانشجویان و طلاب جوان و دیگر اقشار مردمی در سالن اجتماعات لانه جاسوسی سابق شیطان بزرگ برگزار می شود.

برگزاری نشست های روشنگری و جهاد تبیینی در بسیاری از مساجد کشور و  پایگاه های بسیج و نشست های وبیناری در فضای مجازی،  پویش های مختلف در شبکه های اجتماعی، اعزام ۳۰ شخصیت سیاسی و فرهنگی برای سخنرانی و ارائه تحلیل پیش از خطبه‌ها ی نماز جمعه روز قدس و به آتش کشیدن نمادهای صهیونیستی و شیطانی آمریکا در مسیرهای راهپیمایی به عنوان رمی شیطان از دیگر برنامه هایی است که موسی پور به آن اشاره کرد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.