قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است

توسعه خطوط متروی تهران در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند

به گزارش قدس آنلاین، کامران آزادی قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه در اولین نشست هم اندیشی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با مسئولین و مدیران شهری حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز گفت: در مجموعه عملیات روزانه ۲ هزار ۲۰۰ حرکت مسافری انجام می‌شود که ظرفیت جابجایی ۲ میلیون مسافر را دارد اما در حال حاضر متوسط روزانه ۱۲۰۰ مسافر جابجا می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار در بخش عملیات شبانه روزی است افزود: روزانه ۱۹ ساعت بهره برداری انجام می‌شود و ۵ ساعت نیز کارهای مربوط به نگهداری و تعمیرات تخصصی انجام می‌شود. در واقع این شرکت با فعالیت ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا سفری ایمن را برای شهروندان رقم بزند.

آزادی از برنامه توسعه خطوط در خط ۵ تا قزوین و خط یک تا شهر جدید پرند خبر داد و گفت: عمده مشکلات ما سرقت و آسیب رساندن به تجهیزات است و با توجه به حساسیتی که در مترو داریم هر توقفی می‌تواند تبعات زیادی را ایجاد کند.

قائم مقام عملیات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: متوسط مسافری که هر قطار درون شهری جابجا می‌کند ۲ هزار مسافر و قطارهای تهران کرج ۳ هزار مسافر است و اگر قطاری به هر دلیل توقف کند و مجبور به تخلیه این حجم مسافر و انتقال آنها به سطح خیابان شویم باعث ایجاد ترافیک، بی نظمی و سختی تردد می‌شود. بنابراین ما حساسیت ویژه ای داریم تا توقف‌ها به حداقل برسد و متعهد هستیم تا حرکت‌هایمان منظم و ایمن انجام شود و تمام تلاشمان این است به عنوان یک خدمتگذار یک محیط ایمن و راحت را برای مسافران ایجاد کنیم.

در ادامه مدیر حراست شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز گفت: انجام خدمت رسانی مناسب به مردم در متروی تهران با این گستردگی قطعاً بدون تلاش و تعهد نیروی انسانی انجام شدنی نیست.

عظیمیان در ادامه به محدودیت‌هایی که در تجهیزات نظارتی شهر زیر زمینی و به بعضی از معضلات مثل دستفرش ها و ممانعت از ورود آقایان به واگن بانوان اشاره کرد و گفت: امیدورایم با برگزاری همین جلسات برای رفع مشکلات به راهکارهای درستی دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.