سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان صفر شد به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ویروس کرونا گزارش نشده است.

آمار روزانه فوتی کرونا در استان همدان صفر شد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا توقیری ابراز کرد: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۳۵ نفر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با شناسایی ۳۲ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۲۰۷ نفر رسید.

توقیری ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۹۳۳ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: در این مدت هفت بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۵۸۹ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز، خاطرنشان کرد: تاکنون سه میلیون و ۱۷۷ هزار و ۷۰۶ دُز واکسن کرونا(نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

تمامی شهرستان های استان همدان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.