سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون برای تسری مزایا و معافیت‌های واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی خبر داد.

معافیت‌های جدید برای واحدهای تولیدی_صنفی تعیین شد

به گزارش قدس آنلاین، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس شورای اسلامی درخصوص نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز طرح اصلاح قانون نظام صنفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ۳ ماده از این طرح به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون در جریان بررسی طرح مذکور مزایا و معافیت‌های واحدهای تولیدی به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا می کند.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کارگروهی متشکل است از وزارتخانه‌های سمت و اقتصاد و نیز دستگاه اجرایی مربوط به این بخش مصادیق معافیت‌ها و مزایای در نظر گرفته شده برای واحدهای تولیدی که بناست به واحدهای تولیدی صنفی نیز تسری پیدا کند را تعیین می‌کنند.

زنگنه خاطرنشان کرد : همچنین بر اساس مصوبه کمیسیون در جریان بررسی طرح اصلاح قانون نظام صنفی بنا شد تا آیین نامه چگونگی پرداخت جرائم و هزینه‌های پلمپ و فک پلمپ واحدهای صنفی در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و دادگستری مشخص شود.

وی افزود: بر اساس این مصوبه بنا شد تا درآمدهای حاصل از جرائم واحدهای تولیدی و پرداخت هزینه‌ها و فک پلمپ این بخش به حساب خزانه‌داری کل کشور واریز شده و در بودجه‌های سنواتی به نیروی انتظامی اختصاص پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه امروز طرح اصلاح قانون معدن مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به دلیل کمبود وقت ادامه بررسی‌ها درباره این طرح به جلسات بعد موکول شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.