حجت السلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار گفت: آمریکایی ها می گویند ما در مذاکرات هسته ای مدام اسرائیل را در جریان روند کار قرار می دهیم، این رفتار از آمریکا با آن همه ادعای قدرتمندی، نشان حقارت و پستی است. وی افزود: آمریکایی ها امروز نمی توانند بدون اجازه صهیونیستها اقدامی کنند که نشان ضعف آنهاست، البته قرآن نیز می فرماید نباید از قدرت ظاهری مستکبران ترسید.

مهدی طائب: اینکه آمریکایی ها اسرائیل را در جریان مذاکرات قرار می دهند، نشان از حقارت و پستی آنها دارد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده قرارگاه عمار گفت: دشمنان در قالب ترورهای اخیر روحانیون در حرم مطهر رضوی و شهروندان بی‌گناه در مساجد و مدارس افغانستان یک خط مشترک را دنبال می‌کنند.

حجت السلام مهدی طائب روز پنجشنبه در همایش "مرز همدلی، گرامیداشت شهیدان اصلانی و دارایی و شهدای دانش آموز و و نمازگزار افغانستان" افزود: دشمن در افغانستان سرمایه گذاری زیادی کردند، آنها مغزها را می‌زنند چرا که اگر مغزها رشد کند و به هم پیوند بخورد، شکست مستکبران اتفاق می افتد.

وی گفت: هرگاه دشمن در جنگ در یک نقطه تمرکز آتش داشت متوجه می شدیم آنجا مهم است، وقتی دشمن خط ترور را به یک نقطه برده باید فهمید دشمن از همین نقطه که محل آگاه بخشی امت اسلامی است، هراس دارد.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد: روحانیان ترور شده در حرم رضوی به دنبال آگاهی بخشی بودند، دانش آموزان افغانستانی نیز در محل آموزش و آگاهی بخشی هدف قرار گرفتند و نمازگزاران نیز در مساجد همین گونه بودند، این ترورها خط مشترک آگاهی امت را هدف قرار داده است.

طائب گفت: اکنون آنها خط اختلاف افکنی بین امت اسلامی را نیز پی گرفته اند که بخشی مربوط به اختلاف افکنی بین برادران ایرانی و افغانستانی، بخشی نیز برای تفرقه بین عراق و ایران و البته بخشی نیر برای اختلاف افکنی بین عراق و افغانستان است.

فرمانده قرارگاه عمار اظهار داشت: برای این هدف سلسله عملیات‌هایی را برای زدن برادران شیعه به نام اهل سنت و ترور اهل سنت به نام شیعیان انجام می دهند این عملیات‌ها از مصر تا عراق و افغانستان انجام می شود.

وی با اشاره به ترور شهیدان فخری زاده و احمدی روشن در ایران گفت: ما هیچگاه نگفتیم عامل ترور شهید احمدی روشن اهل کدام شهر و منطقه بوده است بلکه گفتیم احمدی روشن را اسرائیل زده است، حالا حادثه ترور در حرم رضوی صورت گرفت باید می گفتیم اسرائیل بار دیگر در ایران دست به ترور زد.

فرمانده قرارگاه عمار به دسیسه های رسانه ای استکبار برای تفرقه افکنی بین امت اسلامی اشاره کرد و گفت: ما رسانه های دنیا را در اختیار نداریم اما باید دانست صهیونیست‌ها در تسلط بر رسانه سابقه تاریخی دارند.

طائب همچنین گفت: آمریکایی ها می گویند ما در مذاکرات هسته ای مدام اسرائیل را در جریان روند کار قرار می دهیم، این رفتار از آمریکا با آن همه ادعای قدرتمندی، نشان حقارت و پستی است.

وی افزود: آمریکایی ها امروز نمی توانند بدون اجازه صهیونیستها اقدامی کنند که نشان ضعف آنهاست، البته قرآن نیز می فرماید نباید از قدرت ظاهری مستکبران ترسید.

این نشست به همت آستان قدس رضوی و چند نهاد پژوهشی حوزوی و جامعه مهاجرین افغانستانی مقیم مشهد در سالن همایش های بین المللی آستان قدس رضوی برگزار شد.

منبع: انتخاب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.