نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، با اشاره به حمله به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ این مسئله را ناجوانمردانه دانست و گفت: این نشان می‌دهد که هدف‌گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می کنیم.

شورا و شهرداری تهران هزینه مبارزه با فساد را پرداخت خواهند کرد

به گزارش قدس آنلاین، پرویز سروری روز یکشنبه در جریان شصت و دومین جلسه شورای شهر، با تبریک عید فطر و یادآوری هفته سلامت اظهار کرد: وظیفه خودم می دانم از زحمات کادر درمانی کشور و همه کسانی‌ که در دو سال گذشته با صبر و متانت و از خودگذشتگی بر این ویروس غلبه کردند، تشکر کنم.

وی، شهادت سه تن از پرسنل خدوم شهرداری در ایام کرونا را تبریک و تسلیت گفت و افزود: سه شنبه برنامه ای برای این افراد برگزار می شود.

سروری با اشاره به روز جهانی خبر و مطبوعات، عنوان کرد: امروز در جهان غرب همه چیز ابزاری شده و اگر قهرمان یک رشته ورزشی بخواهد ضد ظلم و ستم کاری انجام دهد، میگویند ورزش را سیاسی نکنید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: اما در همه نهادهای بین المللی مشخص است که این نهادها در اختیار غرب هستند و آزادی مطبوعات هم از موضوعات خنده داری است که غرب ادعا می کند. 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: شما امروز نام و تصویر سید حسن نصرالله و بردار سلیمانی را نمی توانید در صفحه های خود داشته باشید.

سروری با اشاره به حمله به یکی از شهرداران منطقه ۱۹ نیز این حمله را ناجوانمردانه دانست و گفت: این نشان می‌دهد که هدف گذاری شورا و شهرداری درست بوده و مبارزه با فساد هزینه دارد و حتما این هزینه را پرداخت می کنیم.

وی، جمع آوری پالادیوم را هم در راستای مبارزه با فساد عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری عزمش را جزم کرده که با فساد مبارزه جدی داشته باشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود افزود: وقتی پلیس را تضعیف و اقتدار آن را از بین می بریم و اجازه می دهیم با پلیس در فضایی مجازی هر برخوردی صورت گیرد، نتیجه اش اقتدار ارازل و اوباش است. 

وی ادامه داد: در جامعه ای که پلیس اقتدار ندارد، ارازل اقتدار دارند.

سروری با بیان اینکه در کشورهای غربی که مدعی آزادی هستند، برخوردهای خشنی با افراد رخ می دهد، گفت: هم رفتار پلیس غرب را محکوم میکنیم و هم این رفتار که در فضای مجازی موجب تضعیف پلیس می شوند را محکوم می‌کنیم .

وی تاکید کرد: انتظار داریم که پلیس به این رفتار های تضعیف کننده وقعی نگذارند و با اقتدار وظایف خود را انجام دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را هم تبریک گفت.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.