۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 797689

رسانه فرانسوی از دلیل ایجاد شایعات گسترده درباره آینده ستاره پاری سن ژرمن پرده برداشت.

 چرا امباپه کانون شایعات نقل و انتقالات شد؟

به گزارش قدس آنلاین، نشریه «لو پاریزین» فرانسه در گزارشی به آینده پیچیده کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن پرداخت.

این رسانه فرانسوی نوشت: امباپه به کانون شایعات نقل و انتقالات تبدیل شده است. ستاره جوان و آینده دار فرانسوی به دلیل تعلل در تصمیم گیری درباره آینده باعث شده تا تمام توجه ها در نقل و انتقالات به این بازیکن باشد.

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن دو ماه دیگر به پایان می رسد ولی این بازیکن هنوز تصمیم نهایی اش برای ماندن یا جدایی را نگرفته است.

باشگاه رئال مادرید از دو سال گذشته به شدت پیگیر وضعیت امباپه است و خود را در این مدت به آب و آتش زد تا ستاره فرانسوی را جذب کند.

مسئولان مادریدی منتظر هستند تا امباپه در تابستان تصمیم به جدایی بگیرد و به برنابئو بیاید. اما شایعات اخیر مبنی بر این است که امباپه از پیشنهاد نجومی پاریس برای تمدید قراردادش استقبال کرده است.

نکته جالب توجه این است که مادر امباپه شایعات موافقت پسرش برای تمدید قراردادش با پاریس را تکذیب کرده و تاکید کرده هنوز پسرش تصمیم نهایی را نگرفته است.

این کشمکش ها و تعلل امباپه در تصمیم گیری درباره آینده باعث شده هر روز شایعه جدیدی درباره ماندن یا رفتن امباپه به رئال مادرید مطرح شود. باید منتظر ماند تا دو ماه آینده این بازیکن با استعداد چه تصمیمی می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.