فرنگی‌کار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی گفت: اولویت و تمرکز من مسابقات جهانی است و امیدوارم نماینده کشورم باشم و دوباره طلا بگیرم.

 قول‌هایی که برای پاداش دادند عملی نشد/امیدوارم دوباره در مسابقات جهانی طلا بگیرم

به گزارش قدس انلاین، میثم دلخانی درباره وضعیت تمریناتش و حضور در مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان، اظهارداشت: در این ۳ مرحله از اردو که گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. دور جدید تمرینات از امروز آغاز می‌شود و من شرایط بدنی خوبی دارم. آسیب‌دیدگی جدی ندارم و فقط روز اول اردوی قبل از ناحیه ابرو پارگی داشتم که بعد از پانسمان تمرینات را ادامه دادم.

فرنگی‌کار طلایی کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ درباره اینکه آمریکا و اروپا مسابقاتی را برگزار کردند، ارزیابی شما از حریفان چیست، گفت: من کشتی‌های رویدادهای قهرمانی اروپا و پان‌امریکن را تماشا کردم. مسابقات آمریکن چیزی نداشت اما سطح مسابقات قهرمانی اروپا بالا بود. حریف گرجی که من در مسابقات جهانی او را شکست داده بودم اول شد.

وی درباره اینکه آیا می‌داند کدام حریفان در مسابقات رنکینگ‌دار قزاقستان شرکت می‌کنند، عنوان کرد: سایت اتحادیه جهانی را چک کردم، چیزی در این خصوص نزده بود به همین دلیل هنوز نمی‌دانم کدام کشورها در این تورنمنت شرکت می‌کنند.

دلخانی در پاسخ به این سوال که آمادگی لازم را برای شرکت در تورنمنت قزاقستان دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: نیاز نیست با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنیم چون هدف ما جهانی است اما قطعا آمادگی لازم را برای این مسابقات داریم.

دارنده مدال نقره و برنز آسیا در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است دوبنده ملی را برای مسابقات جهانی صربستان بپوشد، تصریح کرد: ناامید نیستم و اتفاقا خیلی زیاد امیدوارم دوباره ملی‌پوش وزن ۶۳ کیلوگرم شوم. سال گذشته در مسابقات جهانی طلا گرفتم و این مسابقات اولویت من است. دوست دارم دوباره نماینده کشورم باشم و طلا بگیرم.

وی درباره اینکه آیا پاداش‌هایی را که بعد از طلای جهان قول داده بودند گرفته یا خیر، یادآور شد: به این سوال جواب بدهم یا نه فرقی نمی‌کند. قول‌هایی داده بودند و عملی نشد به همین دلیل دیگر به آن فکر نمی‌کنم. فعلا تمرکز من روی مسابقات جهانی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.