مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از خسارت ۱۱۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریالی سیلاب اخیر به راه‌های روستایی و فرعی استان خبر داد.

خسارت ۱۱۳ میلیارد ریالی سیلاب به راه‌های روستایی خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام خسارت ۱۱۳ میلیارد ریالی سیلاب به راه‌های روستایی استان، اظهارکرد: تخریب آبریز، آبشستگی و تخریب بخشی از جاده، تخریب رادیه و برید، ریزش برداری، تخریب بستر راه و تخریب بخشی از پل لوله‌ای از جمله خسارت هایی است که سیلاب به راه‌های برخی روستاهای استان وارد کرد.

وی گفت: طی روزهای ۱۲ تا ۱۵ ماه جاری، راه ۱۳ روستا به طول ۱۰۲ کیلومتر بازگشایی و ۲۱ روستا به طول ۸۲، ۵ کیلومتر پاکسازی شد.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با بیان این که ۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۵۵ نیرو عملیات بازگشایی و پاکسازی راه‌های روستاهای سیل زده را برعهده داشتند، افزود: با توجه به این که رگبار باران در فصل بهار به صورت مقطعی و یا به مدت زمان یک یا ۲ روز ادامه خواهد داشت به رانندگان توصیه می‌شود در کنار رودخانه‌ها توقف نکنند و در زمان سیلاب از قسمت هایی که مصالح به سمت جاده سرازیر می شود و یا بخش هایی که رانشی است عبور نکنند همچنین هر گونه خرابی جاده در اثر سیلاب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

منبع: فارس

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.