محمد مهدی احمدی شهردار مبارکه گفت: بودجه سال جاری شهرداری برمبنای محله محور تنظیم شده است.

بودجه شهرداری برمبنای محله محور تنظیم شده است

به گزارش قدس آنلاین، شهردارمبارکه افزود: توجه به بافت شهر و محله‌محوری در بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری مورد توجه جدی قرار گرفته و سهم محلات مختلف مشخص شده است.
به گزارش خبرنگارقدس آنلاین شهردار مبارکه دراولین نشست خبری با خبرنگاران گفت: یکی از مطالبات مردم، توسعه شهرک صنعتی خیام است که نزدیک به ۳۰ سال از آماده سازی آن می گذرد و هنوز افتتاح نشده و امیدواریم با تأمین اعتبار زیر ساختی که برای آن در نظر گرفته شده در یک بازده ۴ ماهه مشکل این شهرک حل شود.
وی گفت: اصلی ترین فعالیت شهرداری حمل ونقل وترافیک است که تأمین اعتبار خوبی برای آن در نظرگرفته شده و امسال پروژه احداث تقاطع وحدت به بهره برداری می رسد.

احمدی به بدهی شهرداری در دوره گذشته اشاره کرد و ادامه داد : در مدت شش ماهی که شهرداری را تحویل گرفتم حدود ۹۰ میلیارد تومان بدهی داشت که البته با توجه به اینکه همه شهرداری‌ها پروژه‌های باز در دستور کار دارند و شهرداران جدید نیز ادامه دهنده آن پروژه‌ها هستند، به دوره قبل ایرادی نمی توان گرفت.
شهردار مبارکه با بیان اینکه ارزان اداره کردن شهرها یکی از سرفصل‌های درآمد پایدار است، ادامه داد: هر شهرداری و مجموعه‌ای برای رسیدن به اهداف خود نیازمند برنامه است. برنامه راهبردی و استراتژیک تا۱۴۰۵ برمبنای حرکت و اقدامات تیم اجرایی شهرداری بوده و برای دستیابی به این اهداف و اجرایی شدن برنامه‌ها، منابع مالی تأمین شده است.
وی به پروژه های جدید و نیمه‌کاره شهرداری اشاره کرد و افزود : تکمیل ۲۵ پروژه در دستور کار قرار دارد و اولویت با اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام و رها شده است و پروژه جدیدی کلنگ‌زنی نخواهد شد.

شهردار مبارکه در پایان این نشست از اختصاص زمین برای احداث مجتمع فرهنگی، مطبوعاتی در شهر مبارکه، برای اهالی رسانه خبرداد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.