باشگاه پاری سن ژرمن از بمب خبری ستاره خود در مراسم بهترین های سال فرانسه می ترسد.

ماندن امباپه در پاریس و ترس پاری سن ژرمن/ستاره فرانسوی فردا رئالی می‌شود؟

به گزارش قدس آنلاین، موضوع احتمال جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن و رفتن به رئال مادرید همچنان سوژه اول نقل و انتقالات تابستانی به شمار می آید.

نشریه «آس» اسپانیا در گزارشی از ترس پاری سن ژرمن از احتمال بمب خبری کیلیان امباپه در مراسم بهترین های سال لیگ فرانسه که فردا(یکشنبه) برگزار می شود، خبر داد.

تیم پاری سن ژرمن در این مراسم حضور ندارد چون در یک سفری تفریحی عازم قطر است. این سفر قرار بود خیلی زودتر انجام شود ولی به دلیل کرونا به تعویق افتاد.

اما کیلیان امباپه با این سفر مخالفت کرد و در پاریس ماند تا در مراسم بهترین های فصل لیگ دسته اول فرانسه شرکت کند. این اصرار ستاره فرانسوی پاریسی ها را به ترس انداخته که در غیبت آنها از انتقالش به رئال خبر دهد.

امباپه تنها عضو باشگاه پاری سن ژرمن در مراسم بهترین های سال لیگ فرانسه خواهد بود. امباپه می داند در این مراسم به عنوان بهترین بازیکن فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ انتخاب می شود.

امباپه پیش از این در مراسم سال گذشته اظهاراتی جنجالی انجام داده بود و اعلام کرده بود به فکر پروژه ای جدید برای آینده است. این پیش زمینه باعث شده تا پاریسی ها از حضور ستاره خود در مراسم فردا بترسند تا بمب خبری جدایی اش و انتقالش به رئال را اعلام کند.

اصرار امباپه برای شرکت در مراسم بهترین های سال لیگ فرانسه بیش از پیش به این گمانه زنی ها دامن زده و باید منتظر ماند امباپه فردا چه تصمیمی می گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.