چهارمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.

برگزاری چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی از فردا

به گزارش قدس آنلاین، دبیر کارگروه کیفیت چهارمین نمایشگاه اسباب بازی گفت: چهارمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، از ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان علاقه‌مندان است.  

نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، فرصتی است تا تولیدکنندگان و فروشندگان اسباب‌بازی دستاوردهای این حوزه را به مخاطبان خود ارائه کنند و خانواده‌ها هم از این فرصت استفاده کنند تا اسباب بازی‌های مناسب را در یک محل مشاهده و بخرند.

نمایشگاه فروش اسباب بازی با مجوز شورای نظارت بر اسباب‌بازی برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور صاحبان امر، مخاطبان، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان جلوه‌های رقابت وتوسعه به این صنعت را بارزتر می‌کند.

به گفته رحیمی برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی با ایجاد سازوکار مناسب، زمینه‌های ایجاد و توسعه صنعت اسباب بازی را فراهم می‌کند تا توانمندی‌های داخلی منجر به تولید فاخر ملی شده و نتایج حاصل از آن و محصولات مناسب در اختیار خانواده‌ها قرار گیرد.

دبیر کارگروه کیفیت چهارمین نمایشگاه اسباب بازی می‌گوید: گروهی از اسباب بازی‌ها به منظور آموزش رفتارهای اجتماعی مانند سبک زندگی، آپارتمان نشینی، فرهنگ ترافیک طراحی شده اند و خوشبختانه در کشور ما و مجموعه تولید ملی هم مثال‌های زیادی از آنان داریم.

به گفته رحیمی تولید در بعضی بخش‌های تولید اسباب بازی مثل محصولات مقوایی، کاغذی و اسباب بازی‌های پلاستیکی تقریبا به مرز قابل قبول رسیده است و امروز بعضی محصولات حتی در سطح استانداردهای جهانی در حال تولید و توزیع است.

گفتنی است، چهارمین نمایشگاه اسباب‌بازی و سرگرمی، در خیابان حجاب تهران، با حضور بیش از ۱۲۰ تولیدکننده ایرانی، از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.