به اعتقاد پیتر باچا، عضو اتحادیه جهانی کشتی ایرانی‌ها بسیار مهمان نواز هستند و تبلیغات منفی علیه این کشور کاملا دروغ است.

عضو اتحادیه جهانی کشتی: تبلیغات منفی علیه ایران دروغ است

به گزارش قدس آنلاین، پیتر باچا، عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، اظهار کرد: پذیرایی ایرانی‌ها فوق العاده بود و آن‌ها مردم مهمان نواز و خوش برخوردی بودند که از ما به گرمی استقبال کردند. تنها نکته منفی رانندگی در خیابان‌ها بود که کار را سخت می‌کرد. در بازگشت به مجارستان، در مصاحبه با رسانه‌ها حتما از مهمان نوازی ایرانی‌ها صحبت خواهم کرد و خواهم گفت که تبلیغات منفی که علیه کشورتان می‌شود، واقعیت ندارد و دروغ است.

پیتر باچا عضو مجارستانی هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی و از مسئولان فدراسیون کشتی این کشور و تاماش لورینچ قهرمان کشتی فرنگی المپیک و جهان در وزن ۷۷ کیلوگرم، چندی پیش با حضور در محل فدراسیون کشتی و کمپ تیم‌های ملی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی چندی روزی مهمان فدراسیون کشتی ایران بودند.

باچا درباره تلاش‌های ایران برای عضویت در هئیت رئیسه اتحادیه جهانی، گفت: ایران با توجه به جایگاه بزرگی که در کشتی دنیا دارد، می‌تواند در اتحادیه جهانی کشتی پست داشته باشد و در این زمینه امیدوارم با رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد، ایران در اتحادیه جهانی صاحب کرسی شود و در این زمینه من هم تا جایی که امکان داشته باشد، در کنار ایران خواهم بود.

وی امکانات کشتی ایران را خیلی عالی توصیف کرد و گفت: چنین امکاناتی را تا به حال در جای دیگری ندیده بودم. سالن بدنسازی، تجهیزات تمرینی و امکانات کاملی که برای تغذیه کشتی گیران در نظر گرفته شده بود، در حد عالی بود. به طوری که کاش نوجوانان فرنگی کار مجارستان می‌توانستند دو تا سه هفته در این کمپ اردو بزنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.