استوری خداحافظی قدرت بهادری، سرمربی فرش آرا از این تیم زنگ خطر را برای ادامه راه به صدا درآورد.

انصراف «فرش‌آرا» از حضور در لیگ برتر

در جلسه مدیران باشگاه با بهادری چه گذشته است یک بخش کار است و بخش مهم‌تر اعلام انصراف رسمی فرش آرا از تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال است.آن‌ها چندی قبل نامه‌ای مبنی انصراف از شرکت در لیگ برتر به دلیل هزینه‌های سنگین تیم‌داری به هیئت فوتبال زده و البته تأکید کرده‌اند اگر اسپانسری پیدا شود که در کنار این مجموعه حاضر به هزینه باشد، لیگ برتر را ادامه می‌دهند. این موضوعی است که محسن حیدری ، دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی آن را تأیید می‌کند و می‌گوید: «با توجه به ارزشی که حفظ این امتیاز برای استان دارد همه ارگان‌ها باید تلاش کنند تا این مجموعه به فعالیت خود ادامه دهد. به هرحال فرش‌آرا سال‌ها بدون هیچ منتی بار فوتسال خراسان رضوی را به دوش کشیده و در شرایط سخت اقتصادی این روزها نباید برای ادامه راه تنها بماند. 
وی افزود: مجموعه هیئت فوتبال تمام تلاشش را برای ماندن این مجموعه در چرخه فوتسال انجام خواهد داد».
گفتنی است که سالیان قبل فرش آرا کمک‌های جسته و گریخته‌ای از شهرداری دریافت کرده که در دور جدید و با تغییر رویکردها ظاهراً این کمک‌ها قطع شده و به دلیل افزایش هزینه‌ها مدیران این باشگاه قید تیم‌داری را زده‌اند.آنچه واضح است اینکه این مجموعه خصوصی توانایی رقابت مالی با مجموعه‌های عظیم صنعتی و نیمه دولتی را نخواهد داشت و تنها با تکیه بر استعدادهای بومی نمی‌تواند از پس غول‌های لیگ برآید.فرش‌آرا لیگ قبل را با قرار گرفتن در رتبه هفتمی تمام کرد و با تمام مشکلات فنی و مالی که با آن روبه‌رو شده، باز هم در ورزش کشور برای خراسان رضوی آبروداری کرد. در صورت سقوط شهرخودرو و انصراف فرش آرا از ادامه کار، ورزش خراسان رضوی و به ویژه مشهد دچار چالش بزرگی در قسمت حرفه ای و قهرمانی خواهد شد که هاشمی‌جواهری باید فکری اساسی برای آن کند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بهتر از هرشخص دیگری می‌داند حفظ بخش خصوصی در ورزش از نان شب هم برای استان واجب‌تر است و در صورت کنار رفتن مجموعه فرش‌آرا شاید تا مدت‌ها نتوان مجموعه‌ای را برای تیم‌داری در این سطح پیدا کرد. با چنین گفتاری به نظر می‌آید باید از همین امروز تمام ارگان‌های درگیر ورزش شهر و استان برای حفظ مجموعه‌های خصوصی آستین بالا بزنند تا ورزش خراسان بیش از این از ویترین قهرمانی کشور محو نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.