فستیوال جهانی چفالو ایتالیا با هدف ارتقا و اشاعه دانش سینما و ادای احترام به شخصیت‌های سینما از تاریخ یکم آگوست تا سی ام سپتامبر در شهر پالرمو ایتالیا برگزار خواهد شد.

 «مامان خورشید» به فستیوال جهانی چفالو ایتالیا راه یافت

به گزارش قدس آنلاین، فیلم سینمایی «مامان خورشید» به نویسندگی و کارگردانی احمد یوسفی برای حضور در بخش رقابتی فستیوال جهانی فیلم «چفالو» ایتالیا پذیرفته شد.

جشنواره جهانی چفالو ایتالیا با هدف ارتقا و اشاعه دانش سینما و ادای احترام به شخصیت‌های سینما از تاریخ یکم آگوست تا سی ام سپتامبر در شهر پالرمو ایتالیا برگزار خواهد شد.

فیلم «مامان خورشید» به نویسندگی و کارگردانی احمد یوسفی قصه زندگی پیرزنی است که به‌دلیل شرایط کرونا تنهاتر شده و حالا باید برای این روزهای سخت چاره‌ای بیاندیشد.

این فیلم پیش از این در جشنواره «نوبل اینترنشنال» هند پذیرفته شده بود و حالا قرار است تا در جشنواره چفالو ایتالیا نیز به رقابت بپردازد.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: احمدیوسفی، دستیارکارگردان و برنامه‌ریز: فرید بهکارنیا، بازیگردان: حمیدرضا سامخانیانی، مدیرفیلمبرداری: علیرضا بابایی، صدابردار: بهنیا زاده‌نور، ساخت موسیقی: مجید کوچکی، صداگذار: سینا درویشی، تدوین و اصلاح رنگ و نور: محمود سامخانیانی، طراحی پوستر: مهران گل‌علی‌پور.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.