۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 799198

وزیر کشور در پیامی با گرامیداشت روز روابط عمومی، مسئولیت این مجموعه در دستگاه‌های اجرایی را در عرصه روشنگری و تحقق فریضه جهاد تبیین، مهم و اثرگذار دانست.

پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن پیام وزیر کشور به مناسبت روز روابط عمومی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت که در تقویم کشور به روز روابط عمومی نام گذاری شده است، فرصتی مغتنم برای قدردانی و ارج نهادن به فعالیت آنهایی است که با عشق، تعهد و تخصص، در تبیین ارزش های انقلاب اسلامی پا در عرصه جنگ روایت ها گذاشته اند.
مسئولیت روابط عمومی که مطابق با اندیشه های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نقشی انکارناپذیر در انتقال دقیق و صادقانه رویکردها، دستاوردها و اهداف سازمانی دارد، بیش از هر زمان دیگری خطیر شده است چرا که باید با تلفیق اطلاعات، تجربه، مهارت، دانش و فنون روز و با شناختی دو سویه از جامعه و دستگاه ها، آیینه ای تمام نما و پل ارتباطی میان این دو باشد.
شفاف سازی عملکردها به ویژه در حوزه های اقتصادی و تصمیم هایی که به طور مستقیم بر زندگی مردم اثر دارد، دیگر مسئولیت و نقش مهم و اثرگذار روابط عمومی است که علاوه بر همراه سازی مردم برای بهبود شرایط، در روند توسعه کشور و همچنین تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین"، اثرات مثبت و بی بدیلی خواهد داشت.
روابط عمومی باید مشاوری امین، اتاق فکر و تحلیلگری دوراندیش برای مدیران باشد و انتظارات و مطالبات مردم را در کوتاهترین زمان منعکس سازد تا اختلالات، مشکلات و کاستی های حوزه  اجرا به سرعت مشخص و برای برطرف شدن آن اقدام شود.
این نهاد، با تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی سریع، دقیق و صحیح به مردم، سرمایه های اجتماعی را برای پیشبرد اهداف کلان کشور پدید می آورد که اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در فریضه جهاد تبیین تشکیل می دهد.
اعتماد سازی و اطمینان بخشی به مردم، مقابله با ماشین تحریف و تخریب بدخواهان نظام، امیدآفرینی، تسلط به ابزارهای نوین، پرهیز از افراط و تفریط و تقویت جایگاه واقعی به عنوان سخنگوی صادق، آن هم در زمانه ای که فضای مجازی کار را برای مدیران روابط عمومی سخت کرده است، گویای شرایط ویژه این نهاد در دوره جدید برای پویایی، تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی و خروج از رخوت و سکون است.
حضور جهادگرانه در عرصه تبیین و اقناع افکار عمومی در مقاطع حساس کشور همچون اصلاحات بزرگ اقتصادی که دولت سیزدهم در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها انجام داد، ضرورتی است که امید داریم با تلاش و کوشش این مجموعه گرانقدر در دستگاه های اجرایی، سازمان ها و نهادها، شاهد تحقق بیش از پیش اهداف دولت باشیم.
والسلام علیکم
احمد وحیدی
وزیر کشور»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.