شرکت صنایع غذایی رضوی با وجود حذف سهمیه آرد نیمه یارانه‌ای، در راستای حمایت از مردم تا زمان تثبیت شرایط تولید و عرضه نان سنتی، این کالای ضروری را همچنان با نرخ دولتی توزیع می‌کند

آستان قدس پای کار تامین نان زائران و مجاوران / عرضه نان سنتی با نرخ دولتی

به گزارش قدس انلاین، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اعلام این خبر گفت: با وجود حذف سهیمه آرد نیمه یارانه‌ای برای تولید محصولات نان در شرکت صنایع غذایی رضوی، اما این شرکت برای حمایت از مردم، به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار اطراف این شرکت، فعلاً نان سنتی را با همان نرخ دولتی به مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه می‌کند و اگرچه به دلیل تفاوت قیمت آرد، از نظر اقتصادی روزانه هزینه سنگینی بر آستان قدس رضوی تحمیل می شود اما این نهاد مردمی و موقوفاتی برای کمک به مردم تا زمانی که مقدور باشد، این خدمت را ارائه خواهد کرد.
پخت روزانه ۴۲۰ هزار نان
مجتبی هادیان تصریح کرد: مجتمع نان سنتی رضوی در مجاورت فروشگاه بزرگ رضوی و شرکت صنایع غذایی رضوی در حاشیه میدان بزرگ قائم، ابتدای بزرگراه پیامبراعظم (ص) واقع شده که در آن روزانه ۲۰ هزار عدد نان سنتی و ۴۰۰ هزار عدد نان سنگک امکان پخت و عرضه دارد.
تلاش برای کمک به معیشت مردم در روند مردمی‌سازی یارانه‌ها
وی ادامه داد: طی روزهای اخیر و با توجه به تغییراتی که در شیوه تامین آرد یارانه‌ای و آزاد ایجاد شده است، شرکت صنایع غذایی رضوی نان تولیدی خود را با آرد آزاد پخت می‌کند اما آن را با قیمت آرد یارانه‌ای بین مردم توزیع می‌کند. 
هادیان تصریح کرد: این اقدام در راستای منویات تولیت آستان قدس رضوی، کمک به معیشت مردم و همچنین همکاری در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها و کاهش مشکلات زائران و مجاوران حضرت برای تهیه نان صورت گرفته است.
انتظار از مسئولان برای تسریع در تعیین تکلیف سهمیه نان
وی اظهار امیدواری کرد هرچه سریعتر با همکاری مسئولین استان و کارگروه نان، سهمیه آرد یارانه ای مجتمع نان سنتی به حالت قبل برگشته و از تعطیلی این مجتمع نان سنتی جلوگیری شود تا بیش از پیش بتواند خدمت‌رسان زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) باشد.
عرضه کالاهای اساسی مردم
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، یکی دیگر از اقدامات این شرکت در راستای کمک به معیشت مردم را تهیه و عرضه اقلام اساسی اعلام کرد و افزود: با وجود این‌که در حال حاضر برخی اقلام ضروری و اساسی مردم در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های سطح شهر وجود ندارد، اما شرکت صنایع غذایی رضوی با تامین مایحتاج ضروری مردم، نسبت به عرضه کالاهای اساسی از جمله روغن با نرخ مصوب در فروشگاه بزرگ رضوی اقدام کرده است.

انتهای پیام

منبع: استان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.