نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: در موضوع اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، دشمنان خارجی مانند موضوع گران شدن بنزین در سال ٩٨ پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد کنند و نظام را دچار آشوب کنند. اما شما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردید.

بصیرت مردم در اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی، توطئه دشمن را نقش برآب کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در خطبه های این هفته نمازجمعه مشهد اظهار کرد: طرح اصلاح ارز ترجیحی، جریان ساده ای نبود و برای مقابله با این حرکت، سودجویان و دشمنان نظام خود را آماده کرده بودند.

وی افزود: سودجویان با احتکار کالا و اجناس قصد در ایجاد اخلال داشتند. در یکی از مناطق حاشیه شهر از میان ٣۵ نانوایی، فقط ۳ نانوایی اقدام به پخت نان کرده و مابقی آرد دریافتی را احتکار کرده بودند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی نیز مانند موضوع گرانی بنزین در سال ٩٨ پیاده نظام خود را در داخل آماده کرده بودند تا هیجانی ایجاد کنند و نظام را دچار آشوب کنند. اما شما مردم با بصیرت این توطئه را نقش برآب کردید.

وی تاکید کرد: دشمن همیشه در کمین است و ب دنبال فرصتی است تا ما را از راهمان برگرداند.

مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست

آیت الله علم الهدی در ادامه گفت: دشمنان نظام با نفوذ راهبردی می خواهند ولایت فقیه را از ما گرفته، ساختار نظام را وارونه کرده و نظام را ناکارآمد نشان دهند. ایجاد ناامیدی در مردم در مقابل حرکات عظیم نظام، نوعی نفوذ راهبردی است.

وی افزود: مسأله حجاب مسأله سیاسی نیست. نفوذ راهبردی دشمن است و اگر رواج پیدا کند، سفره دین از زیر پای جوانان کشیده می شود. نهی از منکر هم بر همه واجب است و بی تفاوتی در خصوص بی حجابی جایز نیست و همه باید در این خصوص احساس وظیفه کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: در هر عرصه ای که مردم حضور داشته اند، نتیجه مطلوب حاصل شده است. در موضوع امر به معروف و نهی از منکر هم همه مردم باید ورود کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.