ده هزار مددجوی بهزیستی با مشارکت مردم، گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی، به سفر کربلای معلا و زیارت حرم امام حسین(ع) مشرف می‌شوند.

درخواست برای مشارکت گروه‌های جهادی به منظور اعزام ده هزار مددجوی بهزیستی به راهپیمایی اربعین

به گزارش قدس آنلاین این خبر را رئیس سازمان بهزیستی در مشهد و در جمع مدیران هیأت رزمندگان سراسر کشور که امروز در سالن اجتماعات صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد عنوان کرد.
یک‌هزار تن از مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد یک گردهمایی سه روزه دارند.
رئیس سازمان بهزیستی که مهمان این همایش بود در سخنان کوتاهی، برنامه اعزام ده هزار مددجوی بهزیستی از گروه‌های مختلف مددجویان به کربلای معلا در ایام محرم و اربعین حسینی را تشریح کرد.
قادری گفت: شاید کمتر کسی در کشور به همه‌ی وظایف و فعالیت‌های بهزیستی آشنا باشد و حجم مأموریت‌ها و فعالیت‌های این سازمان را بشناسد.
وی ادامه داد: انواع معلولیت‌ها، زنان سرپرست خانوار، افراد رها شده و بلاصاحب چه کودک و چه سالمند، مدل‌های مختلف آسیب‌دیدگان اجتماعی اعم از خشونت‌دیدگان، آسیب‌دیدگان، کودکان کار و خیابان و بیماران روانی مزمن، همه تحت پوشش کمک‌ها، حمایت‌ها و خدمات تخصصی بهزیستی می‌باشند.
وی همچنین نگهداری و توانبخشی معلولین ایزوله در مراکز شبانه‌روزی از گروه‌های مختلف معلولین و همچنین اورژانس اجتماعی را از دیگر خدمات بهزیستی برشمرد و گفت: ما در نظر داریم از ظرفیت و فرصت وجود گرانبهای گروه‌های جهادی، مرکب‌داران اربعین، هیأت‌های رزمندگان اسلام و سایر نهادهای مردمی و انقلابی برای اعزام ده هزار مددجوی بهزیستی به زیارت امام حسین(ع) در اربعین حسینی بهره‌مند شویم.
قادری گفت: هر کس به هر طریقی می‌تواند به این امر کمک کند ما آمادگی داریم که کمک‌ها را ساماندهی کنیم و برنامه‌ی منظمی برایش داشته باشیم..
وی گفت: کمک به راندن ویلچر ویلچرنشینان، کمک‌های همراهی و همپایی با معلولین سر پا، کمک‌های مادی و معنوی، خدمات بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و هر گونه همراهی و همپایی با مددجویان ما برای انجام این سفر بزرگ و دشوار، از جمله کارهایی است که شما عزیزان می‌توانید برای این مددجویان مشتاق زیارت آقایشان انجام دهید.
رئیس سازمان بهزیستی گفت:‌ما می‌خواهیم به کمک شما اتفاق مبارکی در اقیانوس اربعین بیفتد و با یاری ذات اقدس الهی و عنایات اهل بیت، تعدادی از این مددجویان عمدتا کم‌برخوردار کشور را راهی سفر زیارت آقا کنیم و باید همه کمک کنیم و مشمول این توفیق باشیم.
وی خاطر نشان کرد: مدیران کل استان‌ها در این زمینه توجیه‌شده‌اند و آماده‌ی همراهی با این سفر مقدس هستند و همیاران معلولین را ساماندهی و برایشان برنامه‌ریزی لازم را خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.