یک رسانه عرب زبان ویدئوی جدیدی را از لحظه به شهادت رسیدن خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره در اردوگاه جنین منتشر کرده است که ادعاهای رژیم صهیونیستی در این باره را رد می‌کند.

ویدئوی جدیدی از لحظه به شهادت رسیدن شیرین ابوعاقله به دست صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین، روزنامه العربی الجدید امروز (جمعه) ویدئوی جدیدی را از ترور شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره در فلسطین اشغالی و تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به تعدادی از خبرنگاران در ۱۱ ماه جاری میلادی در اردوگاه جنین منتشر کرد.

در این ویدئو تصویر یک خیابان فرعی ثبت شده است که خودروهای نیروهای رژیم صهیونیستی در انتهای آن جمع شده‌اند و تعدادی تک تیرانداز نیز در میان آنها مستقر شده‌اند.

طبق این گزارش، این اتفاق منجر به تعجب تصویربردار شده طوری که فریاد می‌زند: "الآن نیروهای اشغالگر به اردوگاه جنین حمله می‌کنند." 

بر اساس ویدئو منتشر شده، برخلاف ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی، در منطقه هیچ نظامی و فرد مسلح فلسطینی مشاهده نمی‌شود و اعضای تیم خبرنگاران نیز لباس مخصوص به تن دارند، طوری که هویت رسانه‌ایشان کاملا مشخص است.

در صحنه‌ای دیگر شماری از خبرنگاران به همراه تصویربردار و با در دست داشتن تجهیزات‌شان در این خیابان جلوتر می‌روند اما ناگهان نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به تیراندازی به سمت آنها می‌کنند و به همین دلیل تصویربردار درحالی که همچنان اتفاقات این صحنه را ضبط می‌کند به همراه خبرنگاران دیگر اقدام به فرار می‌کند.

طبق این گزارش، خبرنگاران درحالی که درصدد پناه گرفتن هستند، متوجه می‌شوند که شیرین ابوعاقله بر روی زمین افتاده است.

شیرین ابوعاقله ۵۱ ساله، صبح چهارشنبه بر اثر جراحات شدیدی که از ناحیه سر حین پوشش خبری یورش نیروهای اسرائیلی به اردوگاه آوارگان جنین به وی وارد شده بود، جان باخت.

نیروهای رژیم صهیونیستی حتی در جریان مراسم تشییع پیکر وی نیز به تشییع‌کنندگان حمله کرده و شماری از آنها را مجروح و بازداشت کردند. این اقدام محکومیت‌های گسترده‌ بین‌المللی و منطقه‌ای را به همراه داشته است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.