محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل مجتمع فولاد مبارکه، روز سه‌شنبه با حضور در شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری از بخش‌های مختلف این شرکت بازدید نمود و در جریان فعالیت و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

بازدید مدیر عامل و شورای معاونان فولاد مبارکه از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری

دکتر طیب‌نیا بازدید خود را از سامانه تصفیه‌خانه اولترافیلتراسیون که برای نخستین بار در کشور با استفاده از ماژول‌های ساخت داخل ساخته شده است آغاز کرد سپس ضمن بازدید از پروژه احداث جاده اختصاصی دسترسی شرکت فولاد سفیددشت به محور سفیددشت-زرین شهر از آخرین وضعیت این پروژه آگاه شد.
در ادامه مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه به همراه معاونان این شرکت از ساختمان مرکز کنترل واحد احیاء مستقیم  فولاد سفیددشت بازدید نموده و در جریان روند تولید محصول در این واحد قرار گرفت. در این بازدید، مدیر عملیات فولاد سفیددشت در خصوص ثبت رکورد ماهیانه تولید در فروردین ماه و ارتقای رکوردهای روزانه تولید در فروردین و اردیبهشت، راه اندازی واحد تولید بریکت سرد از نرمه آهن اسفنجی، واحد انباشت و برداشت با ظرفیت ذخیره بیش از نیم میلیون تن گندله سنگ آهن و همچنین اقدامات این مجموعه در راستای مدیریت بهینه مصرف آب توضیحاتی ارائه نمود.
در ادامه تیم مدیریتی مجتمع فولاد مبارکه با بازدید از واحدهای اکسیژن، فولادسازی و ریخته‌گری در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفتند.
در ادامه و طی جلسه‌ای وضعیت و موانع و مشکلات پروژه‌های جاری شرکت فولاد سفیددشت بخصوص پروژه فولادسازی و ریخته گری مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه پس از مرور گزارشی در خصوص میزان پیشرفت، وضعیت ترخیص تجهیزات و همچنین مسائل مالی مرتبط با پروژه یاد شده، دکتر طیب نیا به ذکر مطالبی در راستای تسریع راه‌اندازی مهمترین پروژه در دست ساخت فولاد سفیددشت پرداخت و بر هم اندیشی به منظور پیش‌بینی ریسک‌ها و موانع پیش روی برنامه راه‌اندازی پروژه فولاد سازی و ریخته‌گری تاکید کرد.
مهندس محمود ارباب‌زاده، مدیر عامل شرکت فولاد سفیددشت نیز ضمن تشکر از بازدید مدیر عامل و معاونان مجتمع فولاد مبارکه از بزرگترین واحد صنعتی استان چهارمحال و بختیاری، لزوم بکارگیری رهنمودهای مدیریت عامل و استفاده حداکثری از پتانسیل‌های گروه فولاد مبارکه در جهت راه‌اندازی هرچه سریعتر پروژه های توسعه را یاد آور شد.
ارباب‌زاده اطمینان داد تا کلیه ارکان درگیر پروژه فولادسازی و ریخته‌گری اعم از مدیران شرکت فولاد سفیددشت، دستگاه نظارت و پیمانکاران، تمام توان خود را به منظور تسریع در راه‌اندازی و آغاز بهره‌برداری از این پروژه به کار خواهند بست

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.