هافبک با اخلاق استقلال که سهم بسیاری در موفقیت تیمش در لیگ برتر داشت، قهرمانی درلیگ برتر را حاصل یک فصل تلاش می‌داند:« از این موفقیت خیلی خوشحالم چون استقلال سال‌ها بود که برای رسیدن به قهرمانی زحمت می‌کشید، اما هیچ وقت به حق خود نمی‌رسید.

بدون باخت لیگ را تمام می‌کنیم

ما پس از ۸ فصل ناکامی موفق شدیم این بار قهرمان لیگ شویم. این دستاورد بزرگی است که با تلاش همه بازیکنان و اعضای کادرفنی بدست آمد ومن باید ازهمه بابت یک فصل تلاش تشکر کنم». 

تصور شکست‌ناپذیری را نداشتیم
از مهدی پور پرسیدیم که آیا تصور می‌کردی استقلال بدون اینکه باختی را تجربه کند، قهرمان شود که او این پاسخ را داد:« از روزی که وارد لیگ شدیم بنای یک تیم خوب وبا ساختار منسجم را داشتیم که شکر خدا بدست آمد. اما اینکه شکستی را تا مسجل شدن قهرمانی نپذیریم هدفی نبود که خودمان هم تصورش را کنیم.
 این مهم اما با زحمت بسیاری که بازیکنان کشیدند حاصل شد. باید بگویم همه دراین موفقیت نقش داشتند. به خصوص مرادمند و یزدانی که از استقلال به ملوان رفتند. آن‌ها واقعاً برای تیم ما زحمت کشیدند وباید از همه‌شان تشکر کنم». 

هدفمان نباختن است
مهدی پور درباره اینکه راهبرد استقلال در بازی‌های آتی چه خواهد بود، این پاسخ را داد:« باید با همه قوا به میدان برویم. نباختن هدف خوبی است که باید تا پایان لیگ دنبال کنیم تا اولین تیمی در تاریخ فوتبال ایران باشیم که با چنین وضعیتی به جام قهرمانی می‌رسیم. 
برای ما مهم است که این نباختن‌ها ادامه یابد. بنابراین باید مقابل مس رفسنجان و درنهایت نفت مسجد سلیمان طوری بازی کنیم که شکست نخوریم و حتی با برد صحنه بازی را ترک کنیم. این برای ما یک هدف عالی است و امیدواریم به این مهم برسیم».

شادی با هواداران
مهدی پور از فضایی که در بازی با آلومینیوم از سوی تماشاگران به وجود آمد نیز راضی است:« از هواداران ممنونم. آن‌ها واقعاً در این موفقیت سهم داشتند. وقتی ورزشگاه را با آن همه شور وهیجان دیدم خیلی خوشحال شدم. به هرحال در این شرایط دیدن شادی هواداران استقلال مزه دیگری دارد که امیدوارم ادامه داشته باشد».

ماندن در استقلال
او درباره شرایط ماندنش در استقلال برای فصل جاری گفت:«فعلاً تمام تمرکزم روی تمام شدن لیگ و جشن قهرمانی با هواداران است.
ما هنوز سوپرجام را هم داریم که باید برای آن هم برنامه داشته باشیم. 
خودم دلم با هواداران است اما باید ببنیم در آینده چه پیش می آید و آیا کادرفنی به من نیاز دارد یا خیر؟بازی در استقلال برای هر بازیکنی افتخار است و حالا که قهرمان شدیم و به این افتخار رسیدیم کارمان سخت‌تر هم شده است.
فکر می کنی گلت به فولاد که از راه دور به ثمر سید به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شود؟ مهدی پور در پاسخ به این سؤال گفت:خودم آن گل را خیلی دوست دارم. گل زیبا در این فصل در لیگ برتر کم نداشتیم. من هم این گل را به هواداران صبور استقلال تقدیم می‌کنم.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.