۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
کد خبر: 800007

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک نیمه سنگین تا سنگین در بیشتر مسیرهای پایتخت خبر داد.

ترافیک نیمه سنگین در پایتخت

به گزارش قدس آنلاین از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی اظهار کرد: هم اکنون در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی و مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیک است.

وی گفت: شیخ فضل اله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان ۹ دی تا دور کرد فاطمی چمران دارای بار ترافیک سنگینی است.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از سیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزاد راه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از باکری، شهید حکیم در مسیر غرب به شرق را از باکری، بزرگراه هاشمی رفسنجانی در مسیر غرب به شرق از ستاری دارای بار ترافیک است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ یادآور شد: تیم های پلیس راهور در تمامی مسیرها و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.