برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به موفقیت ایران در ایجاد توانمندی‌های راهبردی و استقرار موشک‌های نقطه زن در سوریه اذعان کردند.

اذعان رسانه‌های صهیونیستی به موفقیت ایران در ایجاد توانمندی‌های راهبردی در سوریه

به گزارش قدس آنلاین، برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم به «موفقیت ایران در ایجاد توانمندی‌های راهبردی در سوریه و قرار دادن موشک‌های نقطه زن در اراضی این کشور به رغم تلاش‌های رژیم صهیونیستی» اذعان کردند.

در همین زمینه برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران در هشتم ماه مه(هجده اردیبهشت) اعلام کردند: «ائتلاف ایران و سوریه باقی خواهد ماند و حتی قوی‌تر خواهد شد».

پایگاه «زمان اسرائیل» در گزارشی با اشاره به اینکه «تهران در ماه‌های گذشته به گونه‌ای شجاع‌تر شده که قبلا نبوده است» نوشت: «ایران و حزب الله تلاش می‌کنند و در کسب راه حل‌های خلاقانه برای دور زدن چالش‌ها موفق می‌شوند».

در این گزارش آمده است: «پایبندی و وفاداری بشار اسد رئیس جمهور سوریه(به ایران) طی سال‌های گذشته درپی حملات اسرائیلی‌ها نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است».

در این گزارش به افزایش فعالیت سامانه دفاعی در برابر موشک‌های سوری خصوصا موشک‌های SA-۵ که تهدیدی علیه اسرائیل به شمار می‌رود و پیشتر به مناطق مختلفی در اراضی اشغالی اصابت کرده اشاره شده است.

به گزارش پایگاه زمان اسرائیل، «بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حوزه خلیج(فارس) آماده بازگرداندن بشار اسد به آغوش ملت‌های عربی هستند و این باعث تقویت مشروعیت بشار اسد خواهد شد که ممکن است چالشی علیه فعالیت آتی اسرائیل در سوریه باشد».

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.