رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته‌ای متشکل از نهادهای نظامی و امنیتی برای بررسی دقیق ابعاد و جزییات ترور شهید مدافع حرم، سرهنگ صیاد خدایی خبر داد و گفت که نتیجه بررسی‌های این کمیته پس از اتمام تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود.

حادثه ترور شهید خدایی در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره ابعاد امنیتی و پیامدهای اجتماعی طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها توضیح داد.

وزیر کشور با بیان اقدامات دولت به ویژه رئیس جمهور برای اجرای این طرح یادآور شد:‌ در زمان اجرای طرح شاهد افزایش قیمت مواد غذایی در جهان بودیم.

وی ادامه داد: امنیت مواد غذایی به یک مسأله مهم جهانی تبدیل شده است و برخی از کشورها به شدت در حال ذخیره‌سازی کالاهای اساسی هستند.

وحیدی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات انجام شده و تأمین کالاهای اساسی در کشور، امروز خوشبختانه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این نشست، تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی سؤالاتی را درباره ابعاد و نتایج اقتصادی طرح و اجرای هر چه بهتر آن مطرح کردند.

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با قدردانی از اقدامات وزارت کشور در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها، طرح‌ها و اقدامات این وزارتخانه در این زمینه را "هوشمندانه و مدبرانه" دانستند.

رئیس شورای امنیت کشور در بخش دیگری این نشست درباره ترور روز گذشته در تهران که به شهادت پاسدار مدافع حرم، شهید حسن صیاد خدایی منجر شد، اظهار داشت: با همکاری و هماهنگی نهادهای نظامی و امنیتی کمیته‌ای تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است.

وحیدی، شهید صیاد خدایی را نیروی انقلابی و متدین توصیف کرد و با تسلیت به خانواده وی و همرزمانش گفت: با اتمام تحقیقات، نتایج آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.